{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Batteri {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har problemer med periodisk at starte min VW Polo 1,4 benzin 2006.
Nogle gange starter den godt nok,men når der er frost er den lidt svær starteren går godt nok i indgreb.
Har haft Ctek lader på i nat den lyste godt nok grøn her til morgen og startede godt nok ,i eftermiddag var den gal igen den startede ikke de første gange,men gav den lidt gas så kom den.
Har efterfølgende været ude og køre der var det ok
Er der nogen der har nogle bud på hvad det kan være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri
  • #1   27. dec 2013 Det er den kolde årstid. er mit bud.
    Som du nok lærte i fysik i folkeskolen trækker alle elementer sig sammen når det bliver koldt, undtagen vand. Derved bliver det "sværere" for batteriet at levere strøm til din starter så den skal "lige varme ledningen op" så kører den. derfor det kan tage nogle forsøg.


  • #3   27. dec 2013 What? Nej. Energien i et batteri komme fra den kemmiske reaktion der sker mellem bly og syre ved forbindelse af polerne. Kemiske reaktioner foregår langsommere når det er koldt. - Derfor virker det ikke.

    Køb et nyt batteri.


  • #4   27. dec 2013 Frederik V:
    Du skriver at den kemiske reaktion foregår langsommer når det er koldt. Han fjener altså ikke den kolde vintertid ved at købe et nyt batteri.


  • #5   27. dec 2013 vi lever i 2013 folkens selvfølgelig virker et batteri i kulde. det lyder som om dit batteri er gammelt og er ved at falde sammen på med et nyt også er du kørende igen

Kommentér på:
Batteri

Annonce