{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C-max 1,6 tdci
  • #1   29. dec 2013 Tjek om den har fået nyt bundkar... Dog eftersom den har fået ny turbo så har den lidt af den fejl som den motor har, så har den også fået nye turbotrykrør og oliefilterkonsol og jeg kan blive ved..

    Den køre skide godt men jeg ville personligt vælge en med en anden motor end det franske skidt der ligger i den... 2.0 er der intet med dog


  • #2   29. dec 2013 general en dårlig motor kan ikke sige noget positiv om den motor selve bilen fejler ikke noget;)

  • #3   29. dec 2013 Okay super. Tror jeg springer den over så smiley hvem laver den motor da?

  • #4   29. dec 2013 så 2.0TDCI (PSA motor også) fejer intet??

    Det er PSA RHR 10D motoren, på 136Hk, som ofte æder turboer, og topstykker.. Den har sku voldt såvel Peugeot, Citroen og Volvo store kvaler den motor.. den er ikke et hak bedre end en 1.6..

    hvis 1600´n har fået ny turbo og bundkar, så kører den faktisk ganske okay..


  • #5   29. dec 2013 Peugeot/cirtoen.

  • #6   29. dec 2013 2,0'eren kører bedre, men har skiftet et par stykker der har smidt et ben ud gennem siden.

  • #7   29. dec 2013 2.0 tdci er også en psa motor men en opgradering. vi har en del sælger biler med den motor og en del kunder med den fejler aldrig noget. 1.6hdi fejler alt partikel filter. egr.ventil. turbo. oliepumpe trakten flækker. dyser. balanceaksel. kommer ud af takt det med balanceaksel har jeg ikke selv oplevet men kun fået en mail/buleting om det på arbejdet hvordan man skulle udføre opgaven hvis det sker. det er ikke for sjov FTZ har 1.6 hdi motor som lager vare smiley

  • #8   29. dec 2013 Hvad er forskel på 1.6 tdci og hdi?

  • #9   29. dec 2013 det er det samme hdi hedder det ved Peugeot og tdi med vw ford og andre mærker

  • #10   29. dec 2013 Ja men er den 1,6 da helt den samme som ligger i Peugeot og Ford?

  • #11   29. dec 2013 Ja det er det.

  • #12   29. dec 2013 jeps den ligger også i flere bilen end bare dem

  • #13   29. dec 2013 Ford-biler:
    2003- Ford C-MAX 1,6 TDCi, 66-85 kW (90-115 hk) og 215-270 Nm
    2004- Ford Focus 1,6 TDCi, 66-85 kW (90-115 hk) og 215-270 Nm
    2005- Ford Fiesta 1,6 TDCi, 65/70 kW (88/95 hk) og 200/212 Nm
    2005-2012 Ford Fusion 1,6 TDCi, 66 kW (90 hk) og 215 Nm
    2010- Ford Mondeo 1,6 TDCi, 85 kW (115 hk) og 270 Nm
    2010- Ford Galaxy 1,6 TDCi, 85 kW (115 hk) og 270 Nm
    2010- Ford S-MAX 1,6 TDCi, 85 kW (115 hk) og 270 Nm

    Peugeot-biler:
    2003-2009 Peugeot 206 1,6 HDi, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2003-2010 Peugeot 407 1,6 HDi, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2005-2009 Peugeot 307 1,6 HDi, 66/80 kW (90/109 hk) og 215/240 Nm
    2006- Peugeot 207 1,6 HDi, 66-82 kW (90-112 hk) og 215-270 Nm
    2006- Peugeot Partner 1,6 HDi 66 kW (90 hk) og 1560 ccm
    2006- Peugeot Expert 1,6 HDi, 66 kW (90 hk) og 180 Nm
    2007- Peugeot Expert Tepee 1,6 HDi 66 kW (90 hk) og 1560 ccm
    2008- Peugeot 308 1,6 HDi, 66-82 kW (90-112 hk) og 215-270 Nm
    2010- Peugeot 508 1,6 HDi, 82 kW (112 hk) og 240/270 Nm
    Citroën-biler:
    2004- Citroën C4 1,6 HDi, 66-82 kW (90-112 hk) og 215-?270 Nm
    2004- Citroën C5 1,6 HDi, 80/82 kW (109/112 hk) og 240/270 Nm
    2004-2009 Citroën Xsara Picasso 1,6 HDi, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2005- Citroën C3 1,6 HDi, 66-82 kW (90-?112 hk) og 215-270 Nm
    2005- Citroën Berlingo 1,6 HDI 66-80 kW. (90/109 hk) og 1560 ccm
    2006- Citroën Jumpy 1,6 HDi, 66 kW (90 hk) og 180 Nm
    2007- Citroën C4 Picasso 1,6 HDi, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2009- Citroën DS3 1,6 HDi, 68/82 kW (92/112 hk) og 230/270 Nm
    2010- Citroën C3 Picasso 1,6 HDi, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2011- Citroën DS4 1,6 HDi, 68/82 kW (92/112 hk) og 230/270 Nm

    Volvo-biler:
    2004- Volvo S40/V50 1,6D, 80/84 kW (109/114 hk) og 240/270 Nm
    2006- Volvo C30 1,6D 80 kW (109 hk) og 1560 ccm
    2007- Volvo V70 1,6D, 80/84 kW (109/114 hk) og 240/270 Nm
    2010- Volvo S60/V60 1,6D, 84 kW (114 hk) og 240 Nm
    2010- Volvo C30 1,6D2 84 kW ( 115 hk) og 1560 ccm

    Mazda-biler:
    2003- Mazda3 MZ-CD 1,6, 80/85 kW (109/115 hk) og 240/270 Nm
    2008- Mazda2 MZ-CD 1,6, 66/70 kW (90/95 hk) og 205 Nm
    2010- Mazda5 CD 1,6 85 kW (116 hk) og 1560 ccm

    Suzuki-biler:
    2007- Suzuki SX4 1,6 DDiS, 66 kW (90 hk) og 215 Nm

    Mini-biler:
    2007- Mini Cooper D 1,6, 80 kW (109 hk) og 240 Nm
    2007- Mini Cooper D 1,6 80 kW (109 hk) og 1560 ccm
    2010- Mini One D 1,6 66 kW (90 hk) og 1560 ccm

    Fiat-biler:
    2006- Fiat Scudo 1,6 Multijet, 66 kW (90 hk) og 180 Nm

    http://www.dr.dk/DR1/kontant/2013/01/08130833.htm


  • #14   29. dec 2013 Jeg har kørt 367000 km i en 2004 Cmax med 1.6 motoren. Tror det er den samme i den årgang du omtaler. Ok bil. Jeg fik aldrig problemet med turboen. Hvis den er skiftet + bundkaret - så ville jeg ikke være nervøs for at købe den. Hvis du først prøvekører en 2.0 så køber du ikke en 1.6 smiley

Kommentér på:
C-max 1,6 tdci

Annonce