{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Golfen på peugeot værksted {{forumTopicSubject}}


jeg har haft et lille uheld med bilen og ringer så til forsikringen, og de henviser mig så til peugeot på frederiksborgvej. dem samarbejder de med så der kan jeg få en låne bil.

ville egentlig bare hører om det måske er bedre at aflevere den hos smc biler.

hele min venstre side er ødelagt. forskærm helt krøllet, venstre fordør helt ridset, venstre bagdør helt ridset, forkofanger flækket og ridset, sidespejl smadret og venstre bagskærm ridset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golfen på peugeot værksted
  • #2   2. jan 2014 Fuldstændigt ligegyldigt om du får den lavet det ene eller andet sted.

  • #3   2. jan 2014 Det er vel forhåbentlig en pladesmed der skal lave det og ikke en mekaniker :D..

  • #4   2. jan 2014 Jeg ville sige at jeg ville have den på vw værksted, da der er nogle ting som de ved og omvendt, har hørt om en peugeot der kom på vw værksted og skulle have ny forrude, og den blev utæt nede i bunden af ruden så motorstyringen brændte af, og det var fordi pladesmedene ikke viste at der skulle laves 2 striber rudelim i bunden. Så jeg ville på et vw værksted med den. Men peugeot burde sagtens kunne lave det alligevel.

  • #5   2. jan 2014 Pladeværkstedet kan sagtens lave/bedøme den. Men smc har så fordelen at de kender bilen og hvordan vw forskriver det skal laver. Peugeot har også adgang til dette men måske ingen erfaring med principperne.

    Er det i hillerød? Ved nemlig ikke om smc har plade værksted der.


  • #6   2. jan 2014 Det er fuldstændig hip som hap.

  • #7   2. jan 2014 Ham der er på det værksted kan jo lige så godt have været på vw engang eller andet ved man aldrig. Så det hip som hap ja hvor man næsten kører hen

  • #8   2. jan 2014 Hvis du vil have underlige skruer og klips til at sidde i den så brug Peugeot... De har ikke de originale småting på lager og når de står i kampen så ryger der noget andet i hullerne. Kender det alt for godt.

  • #9   2. jan 2014 Der er gode og mindre gode smede hos VW og det samme gælder naturligvis hos Peugeot.

    Det vigtige er at ham/hende der skal lave din bil, går op i sit arbejde og er god til sit håndværk.


  • #10   2. jan 2014 Kommer lige med mit besyv også.

    Lavede en frontskade i min gamle Golf2 og den røg til SMC og fik skiftet lidt skærme, frontparti og hjelm - ALDRIG har jeg set magen til omgang makværk og skal ALDRIG have en bil repareret ved SMC igen - Vil til enhver tid køre til et andet værksted ved skade end mit mærkeværksted da de så forhåbentlig gør bare en lille smule mere ud af det end dengang jeg var forsikringskunde ved SMC - men igen som de andre siger - det kan være et dårligt pladeværksted de har haft dengang.

    Men uanset hvad, så bestemmer du selv hvor den skal laves, men om du får lånebil er ikke til at vide - de har sikkert også en %-aftale med den forhandler og får rep. lidt billigere end normalt.


  • #11   2. jan 2014 Undersøg om dit forsikrings selvskab har flere fordels værkstedet det er tit der er mange at vælge i mellem også vw værksteder

  • #12   2. jan 2014 Jeg havde en skade på min bil og jeg ville have den til VW. Så fik jeg ingen gratis låne bil. Den skulle jeg selv betale for.

  • #13   2. jan 2014 En anden ting... Kør ud til vw med din bil og spørg om de giver lånebil hvis de får skaden... smiley Det gør de mange steder... Nogle er der bare lidt ventetid da de kunder der er forbeholdt lånebil selvfølgelig skal have først

Kommentér på:
Golfen på peugeot værksted

Annonce