{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema dele...?
  • Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #1   26. jan 2014 det er dårlig kvalitet men billigt smiley håber det besvarede dit spørgsmål

• #2   26. jan 2014 no go

• #3   26. jan 2014 Stop nu de er på højde med det meste andet der kan købes på market. Hvis du virkelig vil spare penge så køb på ebay.de.

Vh jannik

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #4   26. jan 2014 jeg arbejder som mekanikker og ved at kunder der selv har medbragt deres indkøbte dele fra biltema og thansen kommer tilbage igen efter et par dage og klager over de hyler i bremserne når de bremser.. dette skyldes at kvaliteten er dårligere end oem eller FTZ dele og de hurtigt bliver skæve ved opbremsning og alm brug..

• #5   26. jan 2014 Det fejler sku ikke noget der ude fra.. Køre selv med det, har gjort det i flere år, og blir ved i flere år endnu

• #6   26. jan 2014 Henrik jeg er også mekaniker og har aldrig haft flere problemer end jeg har med andre stumper. Snakker vi dyrere mærker af skiver og klodser så er der selvfølgelig foreskel.

• #7   26. jan 2014 Selvfølge er dyre mærker bedre . Men til den pris kan man ikke forlange alt.. Det værste sted jeg har købt bremser var thansen, 1.5 månede så var de slidt ned !

• #8   26. jan 2014 Hvis dine bremser fra thansen var slidt ned efter 1,5 måned har der været en fejl i dem som kan ske for alle fabrikater eller også har dine bremser hængt meget. Det er skrøner at deres varer er dårligere end andres find ud af hvem der leverer til dem og i vil finde ud af at det faktisk er store anerkendte mærker tjansen får blot leveret i deres egne kasser. Men igen skrøner som ingen af jer kan bevise. Og nej jeg har intet med de firmaer at gøre

• #9   26. jan 2014 Oki... Det er til ældre bil uden abs...

• #10   1. feb 2014 Fik engang en bremseskive der var lavet af et gammelt grydelåg, fåååk den bremsede herredårligt.

Kommentér på:
Biltema dele...?

Annonce