{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.749 visninger | Oprettet:

Mikrobil???? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

jeg er på udkig efter en økonomisk bil. Jeg studerer og skal køre frem og tilbage fra Amager til Roskilde (ca 75 km) 4 gange om ugen. Jeg overvejer en mikrobil, (chevrolet spark, aygo, c1 osv.) Nogle der kan komme med nogle forslag til en forvirret studerende smiley ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mikrobil????
  • #1   31. jan 2014 Hvad er mest vigtigt? Billig i indkøb, eller økonomisk hvordan bilen ser ud, holdbarhed, gensalgsværdi.

  • #2   31. jan 2014 min kone har haft en aygo vi købte den fra ny kontant så der har ikke været ekstra omkostninger til financering men efter 5 år havde den tabt minimum 15000 kr om året i værditab overholdelse af eftersyn skal man så også lige ligge til da de heller ikke er billige så hvis man er intr i at betale den slags penge for en mikro bil så vil en aygo være en fin ting at invenstere i
    nu har jeg købt en brugt lupo til hende og forventer at vi vil spare en del penge ved at købe sådan en da vi vil spare en del penge i værditab på bilen og hvis det værste skulle ske kan man reparere meget bil for 15000 om året som vi tabte i værditab på aygoen
    nu skal det lige nævnes at jeg selv er mekaniker og selv kan lave vores biler


  • #3   31. jan 2014 Køb den du bedst kan li..
    Den eneste forskel er nok prisen..
    De fås jo vidst fra omkring 60.000 og godt op omkring 150.000 for en med fuld udstyr..
    Ellers hvis pengene er små, kig brugt.. Det burde efterhånden være muligt at finde nogen af de nyere til en lidt mindre pris..

    p.s vær obs på at forbruget ikke altid passer..
    i sparken min, har jeg et gennemsnitsforbrug på 15.5km/l blandet..
    Min mutter i hendes vw up, kører hun vidst nok lige lidt over 20km/l