1.574 visninger
|
Oprettet:
SERVICE AF AUTOMATGEARKASSE VW {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Nogen der har forstand på hvordan man laver service på en aut. gearkasse på en VW passat 1,9 TDI 1999 aut.
hvad der der skiftes og hvordan påfylder man olie igen. nogen der har en manual eller brugsvejledning.
Tak
nov 2013
Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
Med det sagt, så tror jeg ikke du skal begynde på noget, hvis du ikke har nogen idé om hvordan du skifter og påfylder noget så basalt som olie
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.800
At skifte olie på en automatgearkasse er ikke bare ligetil.. Gøres næsten forskelligt på alle bilmærker og kan være ret omstændigt på nogle typer
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.241
nov 2013
Hvad ved du om, hvorvidt jeg kan hjælpe eller ej? Har du nogensinde hørt ordsproget "Giv en mand en fisk, og han har mad til en dag. Lær ham at fiske, og han har mad til resten af livet"
Hvis man gang på gang lægger ord i munden på andre, så lærer de aldrig selv. Og når jeg nu ved at der på nettet ligger diverse guides, manualer osv. hvorfor så ikke lade ham hjælpe sig selv, så han kan gøre det en anden gang?
Det er som om at en stor skare af brugere herinde fra, ikke kender til google's eksistens.
Michal I: En passat fra 1999 kører ikke med DSG.
jun 2008
Her hjælper man hinanden. Giv manden et godt link til en guide eller giv ham et godt råd.
Du lukker bare lort ud ligesom i mange andre folks topic.. Får du en selvtilfredsstilelse ved dette eller hvad er dine behov? Sørgelig sjæl ...
Jeg har skiftet olie på flere tomat gearkasser men aldrig en Passat og vil derfor ikke udtale mig om scærhedsgraden eller fremgangsmåden...
nov 2013
Lort eller ej, så er jeg ret sikker på at mit bud på google.dk er mere brugbart end dine intetsigende indlæg.
jun 2008
Du må da være godt retarderet hvis du synes nedenstående er et godt svar..
# 1 3 timer siden
Du kan helt sikkert finde en manual på google (hvilket du vel selvfølgelig har prøvet?)
Med det sagt, så tror jeg ikke du skal begynde på noget, hvis du ikke har nogen idé om hvordan du skifter og påfylder noget så basalt som olie
jun 2008
Er det bedre og komme med skjulte reklamer i forum og spille dum og uvidende ?
nov 2013
SERVICE AF AUTOMATGEARKASSE VW