{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SERVICE AF AUTOMATGEARKASSE VW
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #1   4. feb 2014 Du kan helt sikkert finde en manual på google (hvilket du vel selvfølgelig har prøvet?) smiley
    Med det sagt, så tror jeg ikke du skal begynde på noget, hvis du ikke har nogen idé om hvordan du skifter og påfylder noget så basalt som olie smiley

• #2   4. feb 2014 Kristian hvorfor kommentere på noget du ikke har forstand på eller kan hjælpe med?

At skifte olie på en automatgearkasse er ikke bare ligetil.. Gøres næsten forskelligt på alle bilmærker og kan være ret omstændigt på nogle typer

• #3   4. feb 2014 du skal bruge en tester på en dsg gearkas smiley for at se hvad temp olien er så der kommer den rigtige mængde på så hvis du ikke har det behøver du ikke gå videre med det

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#4   4. feb 2014 Martin: Hvorfor kommenterer du på noget, som du ikke har forstand på?
    Hvad ved du om, hvorvidt jeg kan hjælpe eller ej? Har du nogensinde hørt ordsproget "Giv en mand en fisk, og han har mad til en dag. Lær ham at fiske, og han har mad til resten af livet"

Hvis man gang på gang lægger ord i munden på andre, så lærer de aldrig selv. Og når jeg nu ved at der på nettet ligger diverse guides, manualer osv. hvorfor så ikke lade ham hjælpe sig selv, så han kan gøre det en anden gang? smiley
    Det er som om at en stor skare af brugere herinde fra, ikke kender til google's eksistens.

Michal I: En passat fra 1999 kører ikke med DSG.

• #5   4. feb 2014 Kristian ved du hvordan et forum fungere ?

Her hjælper man hinanden. Giv manden et godt link til en guide eller giv ham et godt råd.

Du lukker bare lort ud ligesom i mange andre folks topic.. Får du en selvtilfredsstilelse ved dette eller hvad er dine behov? Sørgelig sjæl ...

Jeg har skiftet olie på flere tomat gearkasser men aldrig en Passat og vil derfor ikke udtale mig om scærhedsgraden eller fremgangsmåden...

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#6   4. feb 2014 Lad mig nu bare svare som jeg vil, og så kan du svare som du vil, og så lad være at kommentere yderligere. Indtilvidere har du kun kommenteret på mine indlæg, intet har du besvaret til selve emnet. Jeg har trods alt givet ham en rigtig god side, hvor han kan hjælpe sig selv uden problemer, så verden ikke bliver helt hjælpeløs som folk er herinde.
    Lort eller ej, så er jeg ret sikker på at mit bud på google.dk er mere brugbart end dine intetsigende indlæg.

• #7   4. feb 2014 Jeg kommenteret på dit latterlige svar og uvidenhed om olieskift på automatgearkasser, men dog alligevel har du trang til svarer med Google. Så hvis jeg nogensinde ser dig spørge til råds er du så også en idiot fordi du ikke bare kigger på Google..

Du må da være godt retarderet hvis du synes nedenstående er et godt svar..

# 1 3 timer siden
    Du kan helt sikkert finde en manual på google (hvilket du vel selvfølgelig har prøvet?)
    Med det sagt, så tror jeg ikke du skal begynde på noget, hvis du ikke har nogen idé om hvordan du skifter og påfylder noget så basalt som olie

• #8   4. feb 2014 http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1018791-ny_reklame_comparo_dk

Er det bedre og komme med skjulte reklamer i forum og spille dum og uvidende ?

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#9   5. feb 2014 Skjult reklame?

Kommentér på:
SERVICE AF AUTOMATGEARKASSE VW

Annonce