{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Henrik  V
Henrik V
Tilmeldt:
26. feb 2005
Emner: 6 Svar: 23

Lad være med at være flink. {{forumTopicSubject}}

D. 22 eller 23. december, skrev en tidligere bruger herinde Michael H, om jeg ville sælge en kølerslange fra den bil jeg har til salg herinde som reservedele. Jeg svarede at det var svært at sælge en motor uden kølerslange, MEN at han var velkommen til at LÅNE den indtil han kunne skaffe sig en ny. Han kom og hentede den, og han lovede at komme mellem jul og nytår og aflevere den igen. Nu her 1½ måned efter, har jeg skrevet til ham MANGE gange og hver gang fået en dårlig undskyldning om at den var i restordre osv. Nu har lorten slettet sin profil.
Morale: Lad være med at være flink, folk røvrender dig bagefter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad være med at være flink.
  • #1   10. feb 2014 man kan godt være flink uden at være naiv smiley

    som min far altid har lært mig - "grundregel nummer et : alle andre er idioter" og det passer ofte smiley


  • #2   10. feb 2014 Træls sådan en spasser ikke kan overholde en aftale når man prøver at være flink og hjælpe.

  • #3   10. feb 2014 He he er en kølerslange da svært at skaffe
    Men seriøst manden tilbyder at købe den, men du siger nej og giver ham den gratis med hjem= dumt du kunne da ha taget et beløb i depositum til han kom med den igen. Og man kan da sagtens sælge en motor uden kølerslange.


  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #4   10. feb 2014 Må jeg købe hele din bil pånær bagpotten?

    Nå nej.. du sælger ikke reservedelene.. Men kan jeg så ikke bare låne hele bilen? Jeg kommer tilbage med den om en uge.

    Man har altså også lov til at tænke selv! HVORFOR?!?!!! låner man noget ud til en man overhovedet ikke kender? smiley


  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #6   10. feb 2014 Mjaah! Jeg kan muligvis - men så vil jeg fandme have garanti for at den kommer igen!
    Det er jo noget nær den eneste kølerslange til sådan en i DK.
    Michael H har selvfølgelig den anden - men han er nok ikke flink og vil låne den ud smiley


  • #7   10. feb 2014 Næste gang tar du et depositum på 5-1000,- som e får tilbage når de aflevere lorten de har lånt... easy.

  • #8   10. feb 2014 Tog mig ½ time at finde manden der var ved at tage røven på mig.
    Lidt vagcars. Lidt politi. Og lidt google maps og Facebook så var han fundet.


  • #9   10. feb 2014 Lasse p. Stod jeg akurt klokken kørt Pm aften og sku bruge en kølerslange og jeg kunne låne en fra en bruger her inde ville han jo rede min røv. Jeg ville aldrig snyde dog men forstå godt man vil være flink og hjælpe...

    TS. Det slide surt at en idiot skal ødelægge en person som ser det bedste i folk.
    Men ja der kun en i verden du kan stole på og det en selv resten af verden bør betragtes som idioter


  • #10   10. feb 2014 sø propel ja manden skriver jo han sælger bilen i dele. Han kunne da sige han skulle ligge 200 kr i depositum så. Og man kan da godt sælge en motor uden den slange. Nej man skal ikke snyde, men de kloge snyder jo de mindre kloge. Nu ikke smart man bare giver det ud uden at kende manden og uden sikkerhed.

  • #11   10. feb 2014 er det ikke bare at få købt en ny slange, det kan da ikke vælte budgettet?

  • #12   10. feb 2014 Du er en flink gut trådstarter, lad ikke andre hakke ned på dig. Det du gjorde var stort af dig, men desværre er folk bare idioter..

  • Henrik  V
    Henrik V Tilmeldt:
    feb 2005

    Emner: 6 Svar: 23
    #13   10. feb 2014 Tjaa det var måske naivt, og i bagklogskabens klare lys, skulle jeg jo nok ha bedt om et depositum. Men helt ærligt, hvem gider gøre sig til en svindler for en kølerslange til 150-200 kr.
    Jamen imponerende hvis nogen vil købe en motor de ikke kan høre i gang smiley

    Sku bare ha luft da jeg opdagede at han havde slettet sin profil.


  • #14   10. feb 2014 du kan stadig godt lade den gå lidt uden vand på, det sker der intet ved.

  • Henrik  V
    Henrik V Tilmeldt:
    feb 2005

    Emner: 6 Svar: 23
    #15   10. feb 2014 Det ved jeg godt, men hvis jeg skulle købe en 540 motor, som koster kassen i reservedele, ville jeg da sikre mig at den kørte ok , også når den var varm, inden jeg købte den smiley

  • #17   10. feb 2014 synes nu det var enormt stort af dig at låne ham den. Og ja næste gang så evt. få et depositum så det ikke sker igen! smiley

Kommentér på:
Lad være med at være flink.

Annonce