{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

jacob b
jacob b
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26

Hjælp til anlæg, peugeot 307 {{forumTopicSubject}}

Som antydet i overskriften søger jeg gode råd fra kyndige som har haft held med at montere anlæg i en peugeot 307 (2006) og som kan anvise hvor det er muligt at trække strøm til sub fra igennem til kabinen. Er på helt bar bund.. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til anlæg, peugeot 307
  • jacob b
    jacob b Tilmeldt:
    aug 2010

#1   19. feb 2014 En fritidsentusiast med mod på at give en hjælpende hånd for en skilling er også meget velkommen til at sende mig en besked.

• #2   19. feb 2014 Det er ikke nemt på sådan en hvis man ikke ved hvor man skal begynde.
    En skam du ikke er på fyn, så kunne jeg have vist dig hvor jeg gjorde det.

Der hvor ratstammen går igennem karossen er et godt sted at komme igennem, specielt fordi du kan trække kablet meget beskyttet derfra under tæppen og videre den vej til bagagerummet.

Der er lige 1 ting du skal vide først. Det er tykt det område du skal igennem, det er 2 plastikskjolde, samt et 3-4 cm tykt isoleringslag. Det kan lade sig gøre, men det er lidt træls uden en lift eller en grav

• #3   19. feb 2014 Hvis du gider at køre hele den lange vej til assens, vil jeg med glæde hjælpe dig for en lille skilling, har både lift og alt værktøj nødvendigt

• jacob b
    jacob b Tilmeldt:
    aug 2010

#4   19. feb 2014 M S; mange tak for info og det fine tilbud med hjælp. Det er nok lige langt nok at køre til Assens, så jeg vil i første omgang forsøge at kigge omkring ratstammen:) Kigger på det igen i eftermiddag.

• #5   19. feb 2014 Bare i orden smiley
    Det var nu også bare hvis du nu alligevel skulle til Jylland eller lign. Det tager ikke mere end en time eller lign

• jacob b
    jacob b Tilmeldt:
    aug 2010

#6   19. feb 2014 Det kan faktisk godt tænkes at jeg skal forbi noget familie i Jylland inden for de næste par uger, så du må meget gerne sende dit nr i en pb hvis det skulle blive aktuelt. På forhånd mange tak for hjælpen og de gode råd:)

Kommentér på:
Hjælp til anlæg, peugeot 307

Annonce