{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.427 visninger | Oprettet:

ondt i røven. {{forumTopicSubject}}

hej. sad lige og prøvede at oprette min e46 men den bliver ved med at blive afvist på trods af gode billeder og fin tekst. så jeg tænkte hvad med de andre 21 biler der afventer oprettelse? og ganske korrekt samtlige der ned af i rækken har 0 - 10 velkomspoint og 50 - 110 afvise point, på trods af der er en del fine biler med gode billeder i rækken.

så jeg tænker, der må sidde en flok sørgelige mennesker herinde der har det så skidt med deres egen lorte spand, og muligvis deres trætte og miserable liv at de bliver nød til at ødelægge andres dag (nej self. bliver min dag ikke smadret af en oprettelse på BG men det er da et bump på vejen)

og hvis du er en af de sørgelige mennesker der afviser uden at give en grund og bare gør det for egen vindings skyld vil jeg egentlig bare bede dig om at sætte dig ind i den sørgelige pis spand, spænde selen og køre med så høj fart så mulig ud over nærmeste havne mole.

Mvh Mikkel. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ondt i røven.
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #1   6. mar 2014 Eller er det en anden måde at gøre opmærksom på, at du prøver at få din bil ind?
    I hvert fald har emnet været oppe tusindevis af gange. Man har nødvendigvis ikke ondt i røven fordi man ikke stemmer en E46 ind, og forstår ikke hvorfor det altid skal nævnes.
    Din sidste kommentar synes jeg også er helt hen i skoven, du kører altså bare en E46, det er ikke en kongevogn i forhold til så mange andre, slap du bare af smiley

• #2   6. mar 2014 Ja og min kadett e gsi, kom ind

Selv om den er meget grim

• #3   6. mar 2014 Du har en ældre gul pladet bmw.. Mooon dog folk har direkte " ondt i røven" Der er nok en anden årsag til afvisningerne, men ja folk er glade for at afvise herinde..

• #4   6. mar 2014 ja det bliver altid nævnt når pølle på 18 prøver at få hans mitsubishi(t) fra 88 ind med 4 billeder .. men man som udgangs punkt ALDRIG skrive standard nogen steder. massere af billeder og beskriv ting helt vildt grundigt .. goodyear f1 dæk i 225/35-20 med 3 mm mønster tilbage købt i flensborg hos jürgen i august. så bliver folk glade

• #5   6. mar 2014 min e46 er en gammel diesel med mange km på tælleren og absolut langt fra en kongevogn. det er ikke kun min oprettelse jeg prøver at sætte fokus på, det er på ingen måde et forsøg på at reklamere for min egen bil oprettelse på. på en anden måde sagt syntes jeg bare det er træls at man kan se den ene fine oprettelse efter den anden men med 100 afvisepoint og ingen begrundelser.

prøv at kig rækken derovre igennem, der er bl.a. en fin touraeg osv. men de har samme problem. smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #6   6. mar 2014 Sådan er det bare herinde, og det er svært at komme til livs. Men heldigvis behøves man ikke at have oprettet en bil, for at kunne deltage i forum, marked, fotoalbums osv.

• #7   6. mar 2014 så fik den da en velkomst herfra om ikke andet .. ondt i røven hmm , min m5 blev godkendt på under 20 min så tror ikke det er generelt folk har ondt i røven herinde , selvom det virker sådan til tider...

• #8   6. mar 2014 "nej self. bliver min dag ikke smadret af en oprettelse på BG men det er da et bump på vejen"... AHa aha aha.. "et bump på vejen"???!! Tak for grinet!!! smiley

• #9   6. mar 2014 Jeg skrev i går til Bazoom at det ikke burde kunne lade sig gøre at afvise anonymt. Da en ny bruger herinde får en dårlig oplevelse og ved jo ikke hvad der skal ændres for at få velkomst point.

Se mit svar!

profilbillede
  • #10   6. mar 2014 Der er virkelig også mange som simpelthen laver de ringeste oprettelser!

Har set et utal af gange at folk ikke engang gider vaske deres biler, hellere ikke engang en lille bitte kreativ med deres kamera/ telefon.

Blot som info, så har BG lavet nye funktioner, så man kan redigere billederne her på siden, når de er uploadet

• #11   6. mar 2014 Det er sgu sjovt at det altid er de samme klynkedyr der skal pive herinde smiley

• #12   6. mar 2014 Først og fremmest... Brug lidt tid på at finde ud af hvad der rent faktisk sidder på din bil. Når du ikke engang har magtet at bukke dig ned for at læse hvilken dækproducent du bruger, så virker det ikke videre helhjertet. Og det der med at skrive hvad man har tænkt sig, kan du gøre i bemærkningerne. Det har intet med bilen at gøre lige nu.

Jeg forstår ikke hvorfor folk piver over at deres biler ikke kommer ind? Da jeg oprettede min Golf 3, som nok er den mest forhadte bil på BG (pånær Altea TDI DSG og Golf 2), kom den ind i første forsøg og så vidt jeg husker var det med under 20 afvisninger.

Det er så simpelt. Hvis din bil ikke kommer ind, så er der noget galt med din oprettelse.

• #13   6. mar 2014 skal vi ikke fjerne fokus fra det "ondt i røven" et øjeblik. det er ikke det emnet handler om, det handler om hvor træls det er folk afviser uden en reel begrundelse.

og ja så har vi fået slået fast at jeg kører i en gammel e46 på gule plader og det ikke er verdens vildeste vogn. men den kører fint og gør sit formål. jeg har valgt at kaste alle mine penge efter min driftbil til 2014 sæsonen og derfor må man så nøjes med en gammel bil ok ? smiley

• #15   6. mar 2014 BambooRacing®

I det mindste har du vasket bilen og brugt et spejlrefleks - Det kunne de fleste lære lidt af smiley

• #16   6. mar 2014 Hvis det ikke handler om "ondt i røven", hvorfor har du så valgt at kalde emnet det?

• #17   6. mar 2014 tror måske det gik lidt for hurtigt, og emnet skulle jo have en overskrift. smiley

• #18   6. mar 2014 Jeg synes vi skal lægge denne diskussion ned.
    Der er tilsyndeladende ikke vilje til at lave om på regler mht. oprettelses processen, fra Bazoom's side af.
    Så kommer den diskussion ikke meget længere.

• #19   6. mar 2014 Glidecreme, husk det!
    Så går det ikke så ondt i din mås smiley

• #20   6. mar 2014 Min kom ikke ind de første 2 gange fordi jeg har købt den til en 10'ene del af danske priser og kun til leg.. jeg fik pm'er med hvor stor en idiot jeg var, og at det var noget svinderi.... 3 gange lenge leve for janteloven ... hurra hurra og så det fesne huuur........ra smiley vil sq ikke tage det så tungt, og ja e46 er en lorte kasse, bagtøjet knækket af i ophængene smiley

Sarkasme og stødende kommentare kan forekomme i det ovenstående!

• #21   6. mar 2014 Diana - bare du hygger dig smiley

• #22   6. mar 2014 Dyggi - fik du set om den ku glide på de nye hjul ? tak for handlen smiley

• #24   6. mar 2014 Bamboo----> fik svejst diffet om aftenen, så ja, skal have nye dækker på, de er helt slidt i kælderen nu ;( .. og lige over, gik kebab rullerne på skærmen mod Århus?

• #25   6. mar 2014 Hvis den har været afvist med samme tekst og billeder som du har nu, ja så kan jeg ikke se nogen andre årsag end at folk har ondt i røven, der skal ikke så meget til med nogle mennesker... altså der findes næppe anden forklaring...

• #26   6. mar 2014 Der er SLET ikke lavet om på min bil, altså her snakker jeg om billeder og beskrivelse. Udover der er kommet 1 billede mere ind af motorrummet. Desværre afviste mange også min, men nåede lige på et hængende hår, om man så må sige, at blive stemt ind smiley Men jeg forstår bare ikke hvad jeg havde gjort galt?

- Det er i hvert fald en underlig mentalitet at have, kun at stemme de biler ind man selv kan lide, hvis ikke man kan lide hvad man ser må man jo kigge væk eller lukke øjnene. Sikke et liv.

• #28   6. mar 2014 Kan sku godt være smiley

Men altså, det er jo ikke os alle der har det nyeste og bedste Canon Eos et eller andet fis, eller andre sindsyge kameraer. Kan godt forstå det, hvis billederne er taget med en mursten og man ikke kan se om det er ens gamle syge bedste på billedet, eller en bil. Men idioter er der jo nok af. Og så det da godt nok fimset at afvise uden en reél begrundelse, i hvert fald i dette tilfælde..

• #29   6. mar 2014 Folk har aalt for ondt i røven herinde.. Jeg ved ikke ikke hvad folks problem er, MEN havde virkelig svært ved at få min gamle corolla her ind, og hvis folk har noget at sige er det som regl kun lort. Lagde et klip ind med lyden af den med gennemstrømspotte, og det ENESTE folk kunne komme op med var: nøøøh total gammel sur corolla... Giver det streetkredit hos pigerne i ungdomsklubben??? Hvis klippet var uden billed med titlen gæt en bil, var det nok helt anderledes...

• #30   6. mar 2014 Tror folk tager billindustrien alt for seriøst. Der er på ingen måde seriøsitet eller noget som helst indblandet i min gamle vogns udseende. Det er humor og spas, og bare for at skille sig ud. Men det er folk for fine til..

• #31   6. mar 2014 hver gang der kommer en sjælden bil med 4 dårlige billeder og virkelig dårlig beskrivelse kommer den ind. så folk vurderer ikke billederne og beskrivelsen men kun om de kan li bilen eller ej

• #32   6. mar 2014 Diana det kender du alt til? smiley

• #33   6. mar 2014 Hmm min bil kom ind uden problemer... Men selvfølgelig er det folk som stemmer den er gal med... Ikke din oprettelse jo... det er klart... Eller noget..

• #34   6. mar 2014 Jannik H
    Ja, du kan jo også lide det, hvis du bliver smurt i måsen smiley

• #35   6. mar 2014 Cody: i mange tilfælde er det folk der stemmer den er gal med..

• #36   6. mar 2014 Nu har jeg lige været listen igennem med de biler der står til at blive stemt ind nu... Og det er virkelig ikke folk der stemmer den er gal med... 5 mega slørede billeder og en totalt manglende beskrivelse er ikke en seriøs oprettelse... Ej heller når der er felter i ens beskrivelse hvor der bare står "ikke angivet"... Eller man stort set har skrevet en salgsannonce... Det duer bare ikke...

• #37   6. mar 2014 Det er jeg helt enig i, men ser tit biler med fine billeder, og hver felt udfyldt, men ikke bliver stemt ind fordi folk ikke syntes den er god nok.

• #38   6. mar 2014 Undre mig stadig over hvorfor han skulle have selen på når han alligevel skulle køre ud over en havne mole

• #39   6. mar 2014 Tror bare at nogle keder sig.. Kiggede lige på din bmw, gode billeder og masser af tekst.. Der er langt imellem at jeg sidder og byder/afviser biler, men din er da helt klart en velkomst fra min side af

• #40   6. mar 2014 Nu skal folk lige huske at mange billeder og meget tekst IKKE nødvendigvis er lig med en god oprettelse. Jeg synes man sommetider ser oprettelser med 10 ringe billeder og en fuldstændig usammenhængende eller ligegyldig tekst. Det er røv ligemeget hvem der har haft bilen før, hvad man har tænkt sig at købe til den, hvad lufttrykket er i baghjulene og hvor mange liter baggagerummet indeholder.
    Så vil jeg hellere se 5 gode billeder og en tekst hvor der kun står det absolut nødvendige. Hvis der rent faktisk ikke er noget at skrive, skal man da ikke føle sig forpligtiget til at hakke en hel fristil ned.

Men hvis folk gjorde sig den tjeneste at bruge én enkelt dag på at vaske bilen, støvsuge den og rydde op i den. Finde et godt sted at tage nogle billeder og så skrive ned, hvad der rent faktisk sidder på bilen, så ville 90% af de oprettelser som i dag bliver afvist, ryge ind i første forsøg.

• #42   6. mar 2014 Ja jeg har så aldrig forstået meningen med alm gadebiler (gælder ikke jeep) der befinder sig på grus eller græs, det er jo ikke en ko smiley

• #44   6. mar 2014 Nu har jeg været igennem alle de afventende oprettelser og for fanden hvor er det ringe!!! Jeg kan edermame godt forstå at folk ikke vil godkende det!

Er folk ikke klar over at det er et bilGALLERI? Altså, et sted hvor man fremviser og fortæller om sin bil? Og tror folk at det er et krav at oprette en bil? Mange af oprettelserne er jo så halvhjertede at man skulle tro de selv var ligeglade?

Jeg er sgu lidt rystet over at niveauet er SÅ lavt.

• #47   6. mar 2014 Ronni:
    Nej, forventer heller ikke man stiller med fotoudstyr til flere tusinde kroner og en fortid som motorjournalist. Men man kan altså godt tage nogle OK billeder, selvom man kun har sin telefon og hvis man lige gider bruge bare en smule tid på f.eks at bukke sig ned og se hvilke dæk og fælge der sidder på bilen, så kommer man langt.

F.eks så jeg en oprettelse med 5 billeder. To af billederne var taget om natten på en tankstation. To andre billeder var taget i indkørslen, imens bilen stod i en vandbyt af sæbevand fra bilvasken og med viskerne stadig slået ud. Så manglede man et femte billede og havde sat et af de andre ind igen.
    Så virker det altså som om man ikke engang gider gøre noget ud af det.

Så er der dem hvor man har taget billede af bilen der er overdækket af sne. Dem som tager billeder med solen i ryggen, så deres egen skygge kravler rundt på bilen. Dem som ikke engang gider vaske bilen. Dem som tager billeder om natten med forlygterne tændt, så man intet kan se af bilen. Osv, osv, osv...

• #48   6. mar 2014 Mine billeder er kun taget med min telefon... Så det er en dårlig undskyldning når folk tuder over: "Jamen jeg har kun min tlf at tage billeder med"... Jamen så lær at bruge den for fanden...

• #49   21. apr 2014 Grunden til afvisninger er en sygdom kaldet "modicum cole" og er meget udbredt her på BG

Kommentér på:
ondt i røven.

Annonce