{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Ondt I Røven ? :S {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag holdt jeg for rødt i herning, uden høj musik, uden at gasse op, uden noget som helst spillen smart eller hva ved jeg...
så kommer der så en jævnaldrende (19-20 tror jeg?), svingende forbi, som af usynlige kræfter nærmest bliver trukket ud af sin bil i Fuck fingeren, imens han hamrer på hornet som en epileptiker på amf, så jeg på ingen måde kan undgå at se hvor sej han er ...

Hvordan kan man have så ondt i røven ?!?
Jeg kunne måske forstå hvis jeg rigtigt sad og gassede op, blæste nos ud fra siderne på bilen, og ja, havde afmonteret døre og bagklap så alle kunne høre mit anlæg, alt imens jeg hilste ham som han hilste på mig, ?
- men kørte nærmere farmor mode lige der, så hva fanden sker der for røv dårlig stil ??

hvis han ikk syns om min bil, fair nok, men jeg viser da heller ikke ham min længste finger, bare fordi han kørte en standart udseende 206, og det ikk helt lige er noget for mig ?

- Hva siger i ,.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt I Røven ? :S
  • #1   11. aug 2008 Er enig med din overskrift! Han havde stadig ondt i røven, efter hans kæreste Hans havde røvpulet ham, derfor du fik fuckfingeren smiley

• #2   11. aug 2008 hva sker der for den knallert der gir mig fuck finger idag?

Han knalder over for direkte rødt, ind foran mig i min kørebane på ringvejen hvor man må køre 80?
    Han sku ik ha holdt ind på samme tank som mig..

• #3   11. aug 2008 som af usynlige kræfter nærmest bliver trukket ud af sin bil i Fuck fingeren.. den der linje fattede jeg intet af.. blev han hevet ud af bil i hans fuck finger imens han dytter???

• #5   11. aug 2008 Kender det alt for godt.. haha...

Jo mere som mænd de føler sig jo mere skal man trynes (tror de) ... det er simpelthen så mærkeligt... de har jo ikk andet end misundelse og luft i hovedet smiley

Men det er en lækz bil du har, så det er nok derfor han blev så gal.. smiley bare stik dem fingeren og blæs fra dem smiley

• #6   11. aug 2008 det er heller ikke mere end 2 dage siden jeg sad i krydset ved lyngby i min bil med min (smukke) kæreste - det var så mere end 4 total kiksede skinheads kunne klare, de begyndte at hamre på ruden og råbe efter min kæreste imens de kaldte mig homo. bøsse, spasser osv.osv.... + de begyndte at kalde mig PERKER? ... okay jeg er pænt ligeglad om de kalder mig perker - men jeg er altså 75% hvid amerikaner og 25% dansker?

jeg sagde bare - " i kalder MIG bøsse og alligevel sidder i FIRE drenge i en bil og hører techno?!?!?! "

nogle gange taler jeg før jeg tænker, men så igen, de kørte i en MEEEEGET gammel slidt GOLF 2 med et reservehjul på... såååååå var ikk så nervøs for at de skulle fange mig smiley

• #7   11. aug 2008 sandberg....

skal vi rulle sammen? smiley

• #8   11. aug 2008 har oplevet det samme i golfen.. En huyndai med to spassere kører omkring mig og dytter og gir fingeren.. Kun pga. misundelse - kendte dem ikk eller noget.

HH

Kommentér på:
Ondt I Røven ? :S

Annonce