Ondt I Røven ? :S {{forumTopicSubject}}
Her den anden dag holdt jeg for rødt i herning, uden høj musik, uden at gasse op, uden noget som helst spillen smart eller hva ved jeg...
så kommer der så en jævnaldrende (19-20 tror jeg?), svingende forbi, som af usynlige kræfter nærmest bliver trukket ud af sin bil i Fuck fingeren, imens han hamrer på hornet som en epileptiker på amf, så jeg på ingen måde kan undgå at se hvor sej han er ...
Hvordan kan man have så ondt i røven ?!?
Jeg kunne måske forstå hvis jeg rigtigt sad og gassede op, blæste nos ud fra siderne på bilen, og ja, havde afmonteret døre og bagklap så alle kunne høre mit anlæg, alt imens jeg hilste ham som han hilste på mig, ?
- men kørte nærmere farmor mode lige der, så hva fanden sker der for røv dårlig stil ??
hvis han ikk syns om min bil, fair nok, men jeg viser da heller ikke ham min længste finger, bare fordi han kørte en standart udseende 206, og det ikk helt lige er noget for mig ?
- Hva siger i ,.?
apr 2007
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 1.518
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 221
Han knalder over for direkte rødt, ind foran mig i min kørebane på ringvejen hvor man må køre 80?
Han sku ik ha holdt ind på samme tank som mig..
feb 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Biler: 6 Emner: 76 Svar: 1.787
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 29 Emner: 79 Svar: 647
Jo mere som mænd de føler sig jo mere skal man trynes (tror de) ... det er simpelthen så mærkeligt... de har jo ikk andet end misundelse og luft i hovedet
Men det er en lækz bil du har, så det er nok derfor han blev så gal..
feb 2008
jeg sagde bare - " i kalder MIG bøsse og alligevel sidder i FIRE drenge i en bil og hører techno?!?!?! "
nogle gange taler jeg før jeg tænker, men så igen, de kørte i en MEEEEGET gammel slidt GOLF 2 med et reservehjul på... såååååå var ikk så nervøs for at de skulle fange mig
feb 2008
skal vi rulle sammen?
dec 2004
Følger: 60 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 196 Svar: 1.536
HH
Ondt I Røven ? :S