{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.656 visninger | Oprettet:

Bay
Bay
Online Tilmeldt:
3. maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.273

Bil til bryllup {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri!

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg skal giftes i år. I den forbindelse skal vi naturligvis bruge en bil, som skiller sig en smule ud fra mængden - i hvert fald mere end vores Astra smiley

Hvis nogle af jer kunne tænke jer at hjælpe os med dette, vil vi meget gerne høre fra jer. Start gerne med at skrive en privat besked herinde.

Hvor finder brylluppet sted?
Vi skal giftes i Herning og holder reception/fest i Ikast. Jobbet vil i udgangspunktet bestå af
1. Kørsel fra kirken til location, hvor der skal tages billeder.
2. Videre kørsel til Ikast, hvor receptionen afholdes.

Hvornår finder brylluppet sted?
Vi skal giftes 7. juni kl. 13:30, så der er intet behov for at stå tidligt op eller lignende smiley Endvidere er chancerne rimelige for, at vejret er OK.

Hvilke biler har interesse?
Som udgangspunkt har alle biler, der skiller sig blot en smule ud, interesse. Eftersom der primært vil være tale om bykørsel, vægter det kosmetiske forholdsmæssigt mere, end hvad der ligger under motorhjelmen. Ellers spænder vores ønsker bredt, eksempelvis:

- Spændende amerikanerbiler, nye som gamle.
- Audi A5, BMW 6-serie eller lignende.
- Audi A8, BMW 7-serie, Mercedes CLS eller lignende.
- Supra, Skyline eller lignende.
- Diverse sportsvogne a la Porsche, Ferrari, Lamborghini og lignende.

Listen er <i>langt fra</i> fyldestgørende, så hold dig ikke tilbage, hvis du har et godt bud.

Hvad får jeg ud af det?
For mange ejere af ovenstående biler er det i sig selv spændende at få lov til at vise sin bil frem til sådanne begivenheder. Dog er der naturligvis udgifter, som skal dækkes, og vi forventer heller ikke, at der "arbejdes gratis". Derfor vil der blive tale om en form for afregning, som vil stå mål med tidsforbrug, bilens type osv.

Vi opfordrer til, at man skriver sin pris i den indledende besked. Der er som sådan intet loft for vores budget. Vores eneste krav er, at prisen står mål med det produkt, vi får.

Er der andre ting, jeg bør vide?
Det er ikke tanken, at vi selv skal sidde bag rattet. Jeg siger naturligvis ikke nej tak til et tilbud herom, men har absolut ingen forventning om det.

Herudover er der vist bare tilbage at sige, at vi håber på at høre fra en masse bilejere med en række forskellige spændende biler, som har lyst til at gøre vores dag lige lidt federe smiley

- Jesper Bay


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil til bryllup
  • #1   30. mar 2014 Hvaaaa Jesper, hvordan havde du tænkt dig, at I skulle være 3 personer - hvoraf den ene højest sandsynligt er i en noget stor kjole, ned i hhv. en Porsche, Ferrari, Lamborghini etc.? smiley

    Vær nu lidt realistisk og vælgen lidt større balje til turen, så I er sikker på at kunne være der allesammen - chauffør, du og lillemor......


  • #2   30. mar 2014 Der er umiddelbart to scenarier, jeg forestiller mig, der kunne muliggøre sådanne biler:

    1. Ferrari FF, Porsche Panamera/Cayenne eller lignende, hvor der er mere end to sæder.
    2. Vi kører selv bilen.

    Du tænker måske, at sidstnævnte forekommer urealistisk. Der findes imidlertid firmaer, som udbyder sådanne services, så der må alligevel være nogle, som er villige til at udlåne deres sportsvogne til sådanne formål. Jeg er klar over, at prisen vil være relativt høj, men vi har som sagt ikke umiddelbart noget loft i budgettet, hvis blot vi får noget for pengene.

    Under alle omstændigheder skal det primært forstås som et udtryk for, at vi er åbne over for stort set alt smiley


  • #3   30. mar 2014 Nok den mest seriøse "annonce" om sådan noget herinde smiley

  • #4   30. mar 2014 Thomas har en pointe, jeg hjælper normalt gerne, men lige netop ved bryllup og andet med store kjoler og mere end 1 passager, ja der ved jeg notorisk at min Supra er totalt uegnet, medmindre at din hustru opfylder et af følgende kriterier:

    a. Er dværg
    b. Er født uden ben eller har fået sat disse af som følgende af en ulykkelig hændelse
    c. Ikke har noget imod at sidde sammenkrybet i fosterstilling
    eller min all time favorite d: Ikke har noget imod at ligge med røven mellem forsæderne og hovedet klemt mellem bagrude og bagsæde

    Kan et eller flere af ovenstående opfyldes, her tænker jeg f.eks. en dværg uden ben, ja så er min Supra det helt rette køretøj til dagen!



  • #5   30. mar 2014 Det vælger jeg at tage som en kompliment, så tak for det smiley

    Jeg synes desværre, man ser mange lignende opslag, hvor der ingen information er at finde overhovedet. Det er jo ikke meningen, at folk selv skal spørge en hel masse ind til arrangementet.

    Det har jeg tit selv undret mig over - og irriteret mig over, da jeg fx havde min Supra, som mange gerne ville bruge til eventkørsel - så jeg tænkte, at det ikke skulle være tilfældet for mit eget opslag smiley


  • #6   30. mar 2014 spørg hos amerikaner klubben i Herning bare Google dem de har mange fine biler som måske kan lejes

  • #6   30. mar 2014 Hamsteren
    Som du måske ved, har jeg selv haft en Supra. Forudsat at bruden sidder på forsædet - og ikke har en <i>kæmpestor</i> kjole - vil jeg vurdere, at det godt kan lade sig gøre. Gommen - i dette tilfælde undertegnede - må så leve med at blive forvist til bagsæderne, hvor pladsen er begrænset.

    wissing a
    Det er også planen at forsøge den vej igennem. Der er i hvert fald en god slat at vælge imellem, hvis de er interesserede i at "leje" dem ud.


  • #7   30. mar 2014 Det var nu ikke for at svine på nogen måde, men nogle gange når der drengedrøms ønske i den, har realismen det med at gå fløjten...... smiley

    Og det er et rigtig fin og informativt forumemne du har lavet - var der bare flere der gad at være halvt så udførlige, ville dialogen ofte blive en del bedre på bg! smiley


  • #8   30. mar 2014 Kunne en Impreza have interesse? Der burde bruden ihvertfald godt kunne sidde omme bagved. Om jeg så lige har tid, er så en anden sag vi må finde ud af. Arbejder på Maskinstation i det midtjyske. smiley

  • #9   30. mar 2014 Jeg vil ikke udelukke nogle biler på forhånd, hvis de bare tilnærmelsesvis opfylder de meget åbne kriterier, vi har stillet op. Det vil blive en afvejning af de bud, der "kommer ind", hvor vi sammenholder pris og udbytte og vælger ud fra det smiley

    Jeg vil som sagt gerne have en besked herinde, så jeg kan "sortere" i min indbakke, hvis der er seriøse bud smiley


  • #10   30. mar 2014 http://m.youtube.com/watch?v=dIClQJEkbR0#

    Fedt stort tillykke tillykke, jeg kan kun sige det på denne måde, for sådan var vores bryllup




  • #11   30. mar 2014 Tak for det, Henrik smiley Det ser bestemt ikke dumt ud, det der!

  • #12   30. mar 2014 Det var så fedt, der var kun få udvalgt der viste det så da vi var blevet gift hentede min søn og jeg bilen, det så sådan her ud
    Kommer i den efter ca 2, 16 min


    http://m.youtube.com/watch?v=33slSsELjWM#


  • #13   30. mar 2014 www.smallblock.dk .. Skulle nok kunne finde en slæde der at køre i

    Overvejet hestevogn ? .. Så langt er der jo heller ikke


  • #14   30. mar 2014 Ingen af os bryder os om heste, med mindre de ligger under hjelmen i en bil, så en hestevogn er udelukket. Men ja, det kunne sagtens have ladet sig gøre smiley

    Henrik P
    Hvad koster sådan en omgang, sådan i runde tal? smiley


  • #15   30. mar 2014 Hvis du er villig til at smide lidt kroner så prøv evt . http://www.olemeldgaard.dk/salg-udlejning-leasing/biltyper

    Ligger i Herning


  • #16   30. mar 2014 Jeg gav 12500,- for det hele, de leverede den hvor jeg skulle køre med en instruktør og derefter havde jeg bilen resten af dag. Jeg kan kun sige at på trods af prisen, var det bare bilen der gjorde det sidste for mig, det afspejlede mit liv og min interesse, og det var da næsten også kun det der blev kommentere :-). Og den bedste kommentar var for mig' Ja hvem skulle ellers køre i sådan en bil, selvfølgelig skulle Henrik det, det er jo bare ham'

  • #17   30. mar 2014 Lånte den her, www.sportscarrental.dk kan kun anbefale dem

  • #18   30. mar 2014 Det lyder også superfedt! Det kommer med i overvejelserne smiley

    Tak for tippet, Erik. Man kunne da prøve at kontakte dem for at høre, om det kan lade sig gøre på dagsbasis smiley


  • #19   30. mar 2014 Bay Det er muligt at låne på dags basis .. Har vi før gjort

    Tror enda du kan leje den for nogen timer bare med levering og afhentning igen af bilen .. om du vil betale for det


  • #20   30. mar 2014 Kan kun sige det er en oplevelse for livet, altså både bryllupet og bilen og de 2 ting i kombi er bare fantastisk

  • #22   1. maj 2014 Hej alle sammen

    Jeg vil lige tillade mig at slutte tråden af med at sige tak for alle henvendelser, der har været - både her og i private beskeder.

    Det glæder mig desuden at se så mange rosende ord omkring mit indlæg. Det er jeg glad for.

    Vi har fundet en bil, som matcher vores forventninger, både hvad angår vores ønsker til bil og til pris smiley


  • #23   4. maj 2014 Super smiley held og lykke. Håber i får en rigtig god dag. Husk at nyde det hele der kommer altid gode overraskende oplevelser på denne dag som giver gode minder

  • #24   4. maj 2014 Mange tak smiley

  • #25   4. maj 2014 Hvad skal i så køre i? smiley

  • #26   4. maj 2014 Vi har en aftale med en, der både kan køre os i en åben Cadillac og en Camaro (den nye model). Det bliver sandsynligvis sidstnævnte, da vi selv har kørt i sådan én 3 uger i USA, så den har vi et lidt specielt forhold til smiley

  • Line P
    Line P Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 88
    #27   4. maj 2014 Min far har en Wolseley.
    Han kører normalt kun for venner og familie, men jeg vil da gerne høre ham ad, hvis det skulle have interesse. Han kører med uniform og hat og hele lortet.


  • Line P
    Line P Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 88
    #28   4. maj 2014 Ups - havde ikke lige læst at i havde fundet en smiley

Kommentér på:
Bil til bryllup

Annonce