{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault clio 4 st 1.5 dci 75 hk problemer???
  • #1   1. apr 2014 Hvis franske biler sprang i luften efter 1 år i gamle dage. Så holder de helt fint.

• #2   1. apr 2014 Motoren er god, men resten af bilen syntes jeg er noget typisk fransk ekskrement.

• #3   1. apr 2014 jeg tro ikke du må Samligne den nye Renault fx clio 4 med bare nogle få år ældre siden, tro de er blevet meget bedre, men jeg har nu ikke haft de store problemer med min Megane, eller Clio smiley

• #4   1. apr 2014 Min Clio IV Sport Tourer kører fint, det er netop en 1,5 dCi 75 hk. Jeg har installeret ECO-knap selv, som nedsætter ydelsen en smule på motoren, hvilket har gjort, at jeg nu kører over 25 km/l i snit ved blandet kørsel. Bilen har kørt 16.xxx km. nu. Sidste tank blev målt til lidt over 25 km/l. ved standeren. Kørecomputeren siger lige nu 26,3 km/l. i gennemsnit.

Jeg har dog problemer med vindstøj ved fordøre og ved B-stolpe. Det er blevet afhjulpet én gang, hvor der kom ekstra sealing på listen mellem de to ruder i fordørene. Det hjalp bare ikke nok, så i morgen skal den på værksted igen, hvor der skal skiftes diverse lister mm. ved fordørene.

Bluetooth-forbindelsen er ikke særlig god, musikken hakker engang imellem, ligesom mikrofonen til samtaler via bluetooth også er noget skrammel, som videregiver AL støj til modtageren i den anden ende. Ærgerligt!

Ellers en dejlig bil, med en rigtig god motor og godt med udstyr til en rigtig god pris.

Kommentér på:
Renault clio 4 st 1.5 dci 75 hk problemer???

Annonce