{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Pathfinder vs vx100 {{forumTopicSubject}}

Efter at have læst en del i forummet her på siden da jeg mangler en god 4x4 som kan køre groft offroad vil jeg forstyrre endnu engang. Jeg vil køre diesel med aut gear. Og er nu på 3 forskellige biler 1 vx100 fra 1998-2002. 2 Nissan patfhfinder fra 2005-2006. 3 jeep grand cherokee 3,0 fra 2005-2007. Det er alle biler til ca 130000 kr. Men med forskellige aldre og km til samme pris. Hvad kan noget og hvad holder, hvad har hæve sinke undervogn og hvad har spær ? Håber på noget seriøs hjælp. Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pathfinder vs vx100
  • #1   8. maj 2014 ikke de helt gamle vx100 har aktiv undervogn.. det koster en krig at reparere på.. især ledningsnettet til undervognen bliver hårdt angrebet på dem. udover det er VX stadig den klart mest driftsikre og solide 4x4. find en så ny som muligt til dit budget.

• #3   9. maj 2014 Er jeepen ikke en offroader ? Det vil de da ellers gerne have det til at lyde som om, hvad spær har de forskellige tre biler ?

• #5   9. maj 2014 Hvilken nyere bil kan bruges til groft offroad uden modifikationer? Hvis vi altså snakker biler til menneskepenge?

• #6   9. maj 2014 Det vil jeg også rigtig gerne vide, og ikke mindst hvilke 4x4 der har spær fra fabrikken

• #7   9. maj 2014 Tror det er tilvalg på de fleste, men GD'ere har som regel både for og bag.... Mange Land Cruisere har i bag, Patroler har mest LSD spær tror jeg, men nogle også med rigtigt spær.
    Pajero havde det osse som tilkøb.. Lavede engang en 97'er der havde både for og bag.
    Transporter T3 Syncro har osse for og bag.

Kommentér på:
Pathfinder vs vx100

Annonce