{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.954 visninger | Oprettet:

Aftageligt træk - periodisk syn {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal snart til syn med min bil. Der er tale om et helt almindeligt periodesyn.

Bilen har aftageligt træk, som jeg dog aldrig nogensinde har brugt, men det fulgte med bilen da jeg købte den. Derfor har trækket blot ligget derhjemme.

Vi er nu et par kammier, der er kommet til at diskutere, om trækket skal være monteret til syn eller ikke. En af mine venner mener, at det er nok, at man bare tager den aftagelige del med til syn, mens andre mener, at det skal være monteret.

Hvad mener i?

Og ja....jeg kan bare montere trækket, når jeg skal til syn, for at være helt sikker, men er bare interesseret i at vide, hvilke regler, som gælder.

Tak på forhånd for jeres svar!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftageligt træk - periodisk syn
  • #1   12. maj 2014 Jeg har ikke haft trækket monteret på min sidst de sidste 2 gange jeg var til syn, og det var der ingen som spurgte noget til.

  • #3   12. maj 2014 det er faktisk sådan så at du skal have trækket liggende i baggagerummet Altid!!


  • #4   12. maj 2014 I følge min synsmand skal trækket medbringes til syn. Han tjekkede det på min bil, og bilen der var der før mig, som også havde aftageligttræk. Han sagde også at han plejer at give folk lov til at tage hjem og hente trækket, hvis de havde glemt det. Bare smid det i bagagerummet, jeg havde heller ikke monteret mit.

  • #5   12. maj 2014 trækket liggende i baggagerummet Altid???
    hvorfor det,det er da frivilligt om man vil have træk på


  • Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 40
    #6   12. maj 2014 Jeg skulle montere mit til syn. Jeg skulle alligevel til omsyn, så han sagde jeg bare skulle have det monteret når jeg kom igen.
    Jeg vil i fremtiden bare have det monteret på bilen, så det vil jeg også råde dig til, så slipper du for noget bøvl.


  • #7   12. maj 2014 Hvis man gerne vil bevare muligheden for, at det er aftageligt, er det en RIGTIG dårlig idé at lade det sidde.
    Det skal i hvert fald af og motioneres ofte. (evt. når man vasker bilen).

    Jeg har set mange biler, der har været helt umulige at få trækket af, fordi ejeren har ladet det sidde på.


  • #8   12. maj 2014 Den aftagelige kugle SKAL medbringes til syn, hvor det kontrolleres om låsen virker.. det behøver ikke at være monteret..
    Det giver et omsyn hvis det ikke er med.. eller hvis man ikke kan tage det af, det skal også være afmonteret når man kører hvis det dækker for nummerplade eller tågebaglys..


  • #9   12. maj 2014 Dufår et omsyn hvis du ikke har det med, eller det ikke kan klikkes på eller tages af..

  • #10   12. maj 2014 Tak til jer alle - fint lige at få det vendt. smiley

    Jeg smækker det på bilen, inden jeg skal til syn - så er jeg på den sikre side smiley

    @Thomas F
    Jeg tror du har ret - det får sgu meget snavs, salt mv. over tid, så jeg tror gerne på, at det kan "gro fast". Jeg har som sagt aldrig brugt mit træk endnu, så regner også med, at det skal af igen efter syn. (Og pynte på bilen gør det jo heller ikke smiley )


  • #11   12. maj 2014 Jeg mener at min lokale synsmand har sagt, at hvis man har aftageligt træk så skal det også kunne afmonteres (jeg er rigtigt glad for mit faste træk=ingen bøvl)

  • #12   12. maj 2014 tog trailerkort for 2 år siden og der stod der i teoribogen at det skulle ligge bag bilen smiley

  • #13   12. maj 2014 ja skal være i bilen til syn, og hvis det er monteret så skal det kunne pilles af til syn... og det kan gro rigtig godt fast.....

Kommentér på:
Aftageligt træk - periodisk syn

Annonce