{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.740 visninger | Oprettet:

MB W211 er det et problem barn . {{forumTopicSubject}}

hej.

overvejer at købe sådan en bil.

sidder og læser div forums,
og syntes det vælter frem alle steder med at der er problemer både med rust og eltronik , luftundervogn SBC bremser , osv osv

jer der har, eller har haft sådan model.

hvad siger i .

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MB W211 er det et problem barn .
  • #1   10. jun 2014 Jeg har en 2007 280 CDI sedan. Den har kørt 389.000 km og kører rigtig godt. Drikker ikke olie eller bruger vand. Den har en lille smule overfladerust i det ene hjørne af højre fordør , ellers ikke andet. Jeg er glad for den og når den skal skiftes bliver det til en W212.

• #2   10. jun 2014 har selv haft w211 da jeg boede i tyskland. Det første år kom der rust i bagklappen, men det gik under garantien (det var en lakfejl), men ellers har der INTET været.
    men den blev også passet godt på. helller ingen problemer med luftundervogn eller noget el.

Har nu heller ikke haft noget vildt på andre mercere vi havde dernede... godtnok købte vi altid fra ny... bortset faktisk for en c klasse, den begyndte efter 5 år at få pletter... og en ML der ikke ville slå low range fra, så den max ville køre 60 smiley

• #3   10. jun 2014 Min ven havde en fra 2008, 320 CDI V6. Kørt 385 ved køb og solgt ved 455.
    Skiftet turbo, converter, udstødningsmanifolde, egr ventil, knastkæde, generator, airconpumpe 2 gange, plus en del andre ting jeg ikke husker. Hvorfor han solgte den kan i nok regne ud og hvorfor jeg ikke skal have en kan i nok også regne ud.

Men om den kører godt?? Ja for satan...

• #4   11. jun 2014 Rust er der for det meste kun (små) problemer med på de helt første årgange, og på ingen måder så slemt som 210'eren.

SBC bremser har de kun i de første årgange, indtil 2006, så får de almindelige igen.

Luftundervogn har det for det meste kun på stationcar.

Dejlig vogn, var super glad for min.

• #5   11. jun 2014 Vis du få en 270cdi så du godt kørende.Der vil altid være reprationer og deres canbus gør mange mindre værksteder ikke kan finde fejlene. Koberger i Hamborg er dog ret dygtig til dem.

Jeg kigger selv efter en 220cdi avantgarde.

Kommentér på:
MB W211 er det et problem barn .

Annonce