{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

patrol vs land cruiser {{forumTopicSubject}}

jeg står og måske skal ud og se på firehjulstrækker her snart og jeg går efter en der er lukket dvs. ikke pick up selvom de er ret fede.

jeg syntes de 2 bedste jeg kan finde er

nissan patrol 2,8 td

Toyota land cruiser 3,0 gx

virker som om at patrolen kan trække væsentlig mere en landcruiseren ?

men motoren er større på landcruiseren ?

kan i hjælpe mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  patrol vs land cruiser
  • #1   16. jun 2014 Svært er nok selv til landcruiser. Men Patrol er ikke helt dum.

• #2   16. jun 2014 altså jeg har kun kørt lidt traktor og jeg ved dælme ikke meget om 4x4 biler så hvad med reparation holder den ene bedre end den anden eller ?

jeg tænker at patrolen må trække 3500kg på krogen mens landcruiseren kun må trække 2800kg ?

• #3   16. jun 2014 Ja det jo hvad man har brug for. Begge biler er genelrelt solide men alle dele koster rigtig meget. Min kami har en fin 4.2 Patrol tilsalg. Men billigt kørende er man sjældent i en 4x4

• #4   16. jun 2014 Toyota holder bare bedre end nissan, det er en rigtig slidstærk motor sådan en 3,0 men det eneste minus ved toyotaen er at hvis der er spær på, skal du sørge for at finde ud af om spær motoren virker for den sidder under bagtøjet og sidder meget udsats og er tit set at den er kørt i smader og den er ikke gratis smiley

Kommentér på:
patrol vs land cruiser

Annonce