{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.966 visninger | Oprettet:

Fed økonomisk bil {{forumTopicSubject}}

Så er det snart ved at være tid, jeg skal have min første bil.
Jeg har kigget og læst en del, og er kommet frem til den konklusion at det sandsynligvis ikke kan betale sig med en diesel, da jeg kun skal køre 15*2 km hver dag.

Jeg er studerende, og kommer til at få lige omkring 1 tudse om måneden i SU + fritidsarbejde = 4K om måneden.

Jeg vil gerne have en bil, hvor jeg ikke behøver bruge alle 4K, så jeg har råd til lidt spas..

Jeg har kigget efter Audi 1.8 (evt. turbo)
MEN den går jo kun omkring de 12 km/l, hvilket jeg ikke synes er særligt meget... Men så har jeg kigget lidt på en Honda Civic, som går lidt længere?

Jeg vil gerne have en bil der går de 14+ på literen, og samtidig må den gerne have 120+ HK

Min Far er maskinhandler + landmand, og har derfor en hel del forsikringer, så regner med at kunne lave en god handel med hensyn til forsikring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed økonomisk bil
  • #1   22. jun 2014 BTW:
    Alle jer hvor jeres tid er så kostbar, og i synes det er åååhhh så irriterende med sådanne emner der kommer hele tiden...
    GTFO


  • #3   22. jun 2014 Hvor meget udgør service + diverse? smiley

  • #4   22. jun 2014 For det første:

    Hvis du vil have en bil der går over 14 på literen og over 120 heste, skal du ud i en mere eller mindre ny bil (meget dyrt)

    En A4 1,8T kan du, hvis du kører super øko, måske klemme derop... Men så går det sjove af og have en 1,8t.

    Hvor mange km kommer du til at køre? Så kunne det være noget diesel istedet, en Golf 5 1,9tdi kører omkring de 18-19 hvis du kører frisk til tider.


  • #6   22. jun 2014 Regn med olieskift hver 10.000km (mellem 400 og 1500,- afhængig af motor)