{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Touareg 3,0TDI Vægtafgift og km/l ?
  • #1   1. jul 2014 Du skal lige på huske at den er extrem dyr i veligholdelse..

  • #2   1. jul 2014 det lige før extrem ikke er nok til at beskrive det..

  • #3   1. jul 2014 Luftundervogn er dyr..kompressoren koster 15k, fjederben koster 18 pr stk
    Bremser er dyre, og kaliberne går nærmest altid til..derudover er de dyre
    Dyr i dæk, de holder ikke ret længe
    Fordeler gearkasse har det hårdt på dem
    Stopspjæld til motoren går til på dem, dog er det forbedret der kommer på
    nogle få stykker har jeg set få lavet komplet kæder.

    Generalt koster de bare spidsen at lave, dyre i afgifter, brændstof og forsikringer.


  • #4   1. jul 2014 kan i ikke være ligeglade med hvad den koster i veligholdse når det ikke er det han spørger efter...

    men den 3,0 tdi jeg kiggede på for et års tid siden kostede 10.800 i afgift på gule skilte og sælger mente ikke den gik mere en 8,5


  • #5   1. jul 2014 kompressoren i tyskland koster 3000kr og stopspjæl koster 1500kr og bremser komplet koster 2000kr.... så mere ekstrem er den sq ikke..

  • #6   1. jul 2014 fjederben kan også sagtens skaffes i tyskland til under 3-4000kr

  • #7   1. jul 2014 14.960 grønejerafgift

  • #8   1. jul 2014 gulplade 5.670 + ca 5000kr i privat anvendelses afgift

  • #9   1. jul 2014 Tror vist jeg sprænger fra igen med den Touareg hvis jeg skal af med 14000 om året i afgift smiley

  • #10   1. jul 2014 det var også den eneste grund til jeg ikke fik købt mig sådan en forsikringen er ikke engang så gal..

  • #11   1. jul 2014 Seriøst: Hvis man bekymrer sig om hvad vægtafgiften er på sådan en, så har du ganske enkelt ikke råd til at holde den kørende..

    Kører du den til VW til service, og rep, så river de højre arm af dig og knepper dig i røven med den.. Og de går MEGET i stykker, så forvent en del ondt i nummeren.. Dertil er forsikring godt dyr.. den går 6-7km/l..

    Fik jeg sagt den går i stykker?....

    Det korte af det lange, har du brug for at regne et budget ud for at se om du har råd til en Touareg, så har du ikke råd til den smiley


  • #12   1. jul 2014 Jeg har såmænd råd til at købe den. Og kan sagtens betale vægtafgift og forsikring. Jeg har det bare sådan med at skulle betale 14000 i vægtafgift er total hul i hovedet smiley Man kan få mange ting for 14000 plus den høje forsikring. Men regnede godt nok ikke med den var så dyr, havde håbet på 8000 i vægtafgift max og 12-14km pr ltr

  • #13   1. jul 2014 Og min storebror er godt specialiseret i VW, så at skulle køre en bil til Service vil aldrig blive aktuelt her. Men det blir nok til en landcruiser istedet og 2200 i vægtafgift (10 personers bus )

  • #14   1. jul 2014 Det er det jeg siger. Regner du i de små beløb, har du ikke råd til det.

  • #15   1. jul 2014 Min chef har en på gule skilte. 3,0 TDI V6 den smadre ventilløfterne også hoppede den i kæderne bag på motoren. Har skiftet topstykket på venstre side af blokken allerede. Nu er det sket to gange og tog en ventil med sig den her gang. Nu er motoren ude og totalt skilt ad for at lave den. Og inden min chef har lavet den (han er mekaniker) så er han alligevel af med 30.000 kg bare i dele!. Den kan være dyr.

    Skal du have en der holder så køb den første Touraeg med en 2,5 l motor den med transporter motor i den kan godt holde! Man skal bare rense EGR nogle gange.

    3,0 er ikke så gal alligevel med regninger. VW havde aldrig hørt om at 3,0 skulle være en farlig motor det er V10 der er det. Min chef har bare været uheldig.

    Den fejl som jeg kender til ved dem alle! Er kadangakslen til bag hjulene der sidder en stabilisatoreleje i midten på den som alle andre baghjulstrukket biler har. Gummiholder der kan godt gå i stykker hele kadangen koster ca 10.000 af nu og ret dyr at reno. Har man en Touareg så har man ogs råd til den så det passer ogs meget godt smiley


  • #16   2. jul 2014 Så må jeg nok erkende at jeg ikke har råd til en Touareg i længden med de ting som kan gå istykker. Men er 2,5 en benzin ? Og hvis hvad ligger den så på i vægtafgift ?

  • #17   2. jul 2014 Du kan selv slå vægtafgift op på www.nysynet.dk - en 2,5 er også en diesel og den er ligeså dyr som 3.0 diesel (ca) i vægtafgift. Benzinudgaven hedder iøvrigt 3,2 v6 - hvis du havde undersøgt tilstrækkeligt ift. at være seriøst interesseret i sådan en bil, havde du vidst det allerede smiley

Kommentér på:
VW Touareg 3,0TDI Vægtafgift og km/l ?

Annonce