VW touareg Diesel men hvilken {{forumTopicSubject}}
som overskriften siger kigger jeg/mine forældre efter VW Touareg som jeg ser findes der 3 diesel modeler. 2,5 & 3,0 og 5,0 . jeg har hørt at 2,5 eren ikke skulle være stærk nok, er det rigtig skriv hvad i kender til den, for ved ikke om dette passer eller hvad, for det da helt klart den billigest af dem. der efter kommer 5,0 pris mæssigt den skulle af gode grundei kke have træk problemer, men hvad med drift af den ? er de slemme ? og til sidst som de fleste nok ville sige vi skulle købe 3,0 men den er bare dyr i indkøb. og kan finde de to andre meget billiger. hvad har i af erfaring med disse 3 bil modeller hvad siger i. da vi ikke har haft 4x4 før ved vi slet ikke noget om det. del jeres viden
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.306
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
De er utrolig dyre og køre i, dyre i service ( især bremser og dæk ! )
Luftundervognen er dyr og rep. på
Gearkasser holder ikke særlig godt og er dyre og rep. på
Kardanakslen og fordeler gearkassen er også rigtig svage, da bilen udkom blev fordelergearkasser og gearkassen skiftet som pokker
Og ja, så synes jeg personligt at den er "for stor" til hverdags brug, den fylder meget
Har prøvet både R5 TDI, V6 TDI, V8 benzin og V10 TDI - og V6'eren var den jeg synes der kørte bedst hvis man ser bort fra kræfterne. og den er mindre hård ved gearkassen
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 2.090 Svar: 19.785
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.306
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.991
ifølge forhandleren var det en svaghed ved dem.
så forstår ikke at han købte en tuareg igen
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 579
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.943
Bremser skifter vi selv da det jo ikke er sværre på sådan en end på en Golf 2, og delene koster 6k for komplet bremser med slidindikatore og klodser hos VW.
Men hvis VW skal skifte dem så er det temmeligt dyrt, de tager 7500kr pr ende.
Og så skal man holde sig fra dem med luft undervogn og pis..
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 579
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 579
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 31
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 579
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 579
G sådan men en trailer magter den sku ikke så godt. Har kørt 60.000 i min v60 lige haft motor og gearkasse ude og lavet service og lagt i igen. Dejlig vogner glad for den, sandheden er nok at det bliver svært at komme tilbage til en normal bil igen. De kører bare kanon godt når den kører sådsb en v10
VW touareg Diesel men hvilken