{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

K
K
Tilmeldt:
8. okt 2008
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 21

Honda accord? {{forumTopicSubject}}

Hey derude.
Jeg overvejer og købe en Honda accord 1996 2.0 med automatgear, den har kørt 170000 km nysynet,
Men MEN jeg har ingen erfaring med Honda hverken med motor eller gearkasse, jeg er sku bange for de der automat gearkasse går i stykker, men hvor stabil er en Honda? Sådan generelt, km tallet er ikke så slemt for en Honda?

Håber i har nogle svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda accord?
  • #1   2. jul 2014 Køre selv Accord og det køre altid aldrig problemer min er også til salg vis det var noget

  • #2   2. jul 2014 Honda er et af de mest stabile mærker, en 18år gammel Accord der har kørt 170k ville jeg dog stille spørgsmålstegn ved, tjek nummerpladen om km passer.

    automatgearkasserne fra den årgang har ikke det bedste ry, men mere ved jeg ikke..


  • #3   2. jul 2014 gearkassen ved jeg intet om, men jeg kender en masse hondamekanikere som kører accord fra 1990 og frem som har kørt langt over 400.000km uden nogen som helst form for problemer.
    Deres motorer er nogle af de mest pålidelige i verden. Du kan behandle den som lort hver dag, og den takker dig bare.


  • #4   2. jul 2014 Jeg har selv en accord 2.0 fra 96. Den køre pisse godt og jeg har endnu ikke haft lavet andet end de normale sliddele og service. Jeg er sku glad for den :-). 2.0 motoeren skulle ikke være til at slå i hjel fik jeg afvide.

  • #5   4. jul 2014 Jeg er virkelig glad for de meldinger der bliver tilkendegivet her.

    Min Peugeot vil regenerere for tit synes jeg og især min kone i søndags
    Så vi ville se på en Toyota mandag og købte en flot brugt Honda Sedan
    2012-39.000km og aftalte vi skulle have den udleveret byttepris 246.000 som jeg overfører i dag så er den betalt. Og glæder os til at hente på Mandag når den er helt klar med undervognsbehandling mv

    Men nu er vi bange for at den ikke er god .for der er jo næsten ingen af dem, i forhold til Peugeot så det glæder både min kone og jeg at der komme de meldinger tilbage.

    En Audi i 1995 en Peugeot 2004 og nu Honda, hver gang den sidste bil i mit liv, indtil næste gang.


Kommentér på:
Honda accord?

Annonce