{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Valg af bremseskiver og klodser Til Avensis? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg skal have nye bremser til
Min Avensis T22 årgang 2000 2.0

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til valg af hvilke skiver og klodser jeg skal have på, jeg tænker de der brembo med masser huller i de ser lækre ud smiley
Skal jeg have en anden caliber eller noget andet end standard for at bruge dem eller bare på med det??

Og klodser skal jeg bruge nogen gode nogen, har ikke kigget på nogen da alle ligner det samme ?

Håber nogen kan hjælpe her mine er stortset færdige så skal have bestilt Idag eller i morgen

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af bremseskiver og klodser Til Avensis?
  • #1   3. jul 2014 Jeg har lige monteret std brembo på sådan en, fra ftz..... De var pisse skæve, men de nye er fine... Brembo igen.

  • #2   3. jul 2014 Har for ikke så langtid siden fået monteret brembo skiver på min Passat fra ftz og de er allerede skæve

  • #3   3. jul 2014 jeg køre med ebc skiver og klodser på begge mine alfaer og indtil nu (2x3sæt) har de bare være kanon bider rigtig godt.
    eneste minus er at de næsten altid de første 2-300km piver en del ved svage opbremsninger har hørt det skulle være fordi det var semi racer bremse men det ved jeg intet om ved bare de bremser godt6


  • #4   4. jul 2014 Okay men jeg har ikke adgang til ftz så springer vi over den og siger er brembo godt ? Eller skidt med de udsagn der ??

    For jeg blev slet ikke klogere af de svar der ??

    Er der andre gode kvalitet. Mærker ?


Kommentér på:
Valg af bremseskiver og klodser Til Avensis?

Annonce