{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplader
  • #1   6. jul 2014 nej du skal bare opgive forsikrings selvskab.

  • #2   6. jul 2014 Så var det som jeg os mente det var.Tak for svar.

  • #3   6. jul 2014 så lidt smiley

  • #4   6. jul 2014 Var henne at registrere en bil forleden og det lader til at GF, som det eneste selskab, netop er begyndt at kræve at du på forhånd har et forsikringsbevis.

    Men hvis du omregistrerer på nettet, ved jeg dog ikke om de er ligeså strenge - eller der evt. kun er tale om en midlertidig fejl i deres system smiley


  • #6   7. jul 2014 >Mikkel B - det er muligt, men vedkommende, der skulle have en bil registreret, havde i forvejen forsikret sin gamle bil hos GF - alligevel kunne det ikke lade sig gøre - og det er ret nyt at GF har strammet reglerne.
    Vi måtte simpelthen forsikre hos et andet selskab og han ville så selv kontakte dem i de 14 dage, man har til at fortryde, for at få det ændret til GF - men jeg vil tro de mister mange kunder på den konto.


  • #8   7. jul 2014 >Mikkel B - det er da dig der er umulig - du kan ikke få nr. plader til en bil, før du har den forsikret smiley

  • #10   8. jul 2014 Angående diskussionen med GF så skal jeg her hvor jeg arbejder indmelde dem i topdk og så skal kunden tage kontakt til gf og få dem til at sende et "modbevis" til topdk, det er faktisk lettere irriterende at det skal foregå på den måde.

    Men den normale fremgangsmåde er ganske simpel, kunden oplyser hvad selskab han / hun gerne vil i og så ormregistrerer man den online i det gældene selskab, man behøver ikke tage kontakt i forvejen til selskaberne.


  • #11   8. jul 2014 Fik idag langt om længe ham der havde købt min bil.Og fik nye plader på.Han valgte GF og de skulle ikke se forsikringsbevis.

Kommentér på:
Nummerplader

Annonce