{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Elif D
Elif D
Tilmeldt:
7. nov 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Nummerplader {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står i et rigtigt stort problem, politiet har taget min bil fordi jeg har kørt rundt med andres nr plader 3 gange, så nu kan jeg hente bilen når jeg henter nye plader men der et problem jeg har ikke attesten, men har snakket med dem de siger kom med slutseddel og jeg få en midlertidig attest men den sku være synet for en måned siden så kan de udlevere plader? og så jeg kan hente min bil og syne den med det samme igen PS det mine kæreste profil jeg skriver fra da jeg ikke har Facebook og pladerne har ikke været stjålet men misbrug fra en bil der ikke har virket så ingen dumme kommentar er ikke kriminel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplader
  • #1   7. nov 2015 Kriminalitet eller forbrydelse refererer til juridisk forbudte handlinger, du har brudt loven 3 gange og fået beslaglagt bilen. så jo du er kriminel. Du har heller ikke haft nogen forsikring. Det er politiet du skal spørge, ikke her.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   7. nov 2015 Hvad spørger du præcist om?
    Om du kan få en midlertidig/gyldig reg attest ved fremvisning af slutseddel - Ja det kan du.

    Om du kan få plader på bilen, hvis den er synet for en mdr siden - Ja det skulle ikke være noget problem, den må stå op til 1 år uden plader før den skal synes igen.

    Alt det med moralen osv gider jeg ikke ind på, da vi nok alle er enige herinde..


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   7. nov 2015 Kim
    Jeg forstod ikke alt han skrev, men ja du har ret i det du skriver


  • Elif D
    Elif D Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   7. nov 2015 Okay den skal synes ind jeg få plader må sige det til panser så skal jeg have den så den ryger til synshal

  • #6   7. nov 2015 Hvis du kan få en midlertidig attest, kan du hente prøvemærker, syne den og hente alm plader.

  • #7   7. nov 2015 Forstår ik alt hvad du skriver men...Tag stel nr med til skat i Taastrup..
    Få prøvemærker... Få den klargjort til syn.. Kør til syn.. Fremvis herefter slutseddel (igen hos skat)..
    Kør og vær glad


  • #8   7. nov 2015 Troede sku det var joke... Forstår ikke du skilter med dine dumheder på sådan et site.. Ring til dem du kalder panser og få vejledning derfra hvis de altså kan tage dig seriøst

  • #9   7. nov 2015 Du skriver at pladerne ikke er stjålet, men taget fra en defekt bil, så du er ikke kriminel.

    Det er en kriminel handling at køre i en bil som ikke er indregistreret. Flot.. Overhold loven - så burde du ikke komme i disse problemer.


  • #10   7. nov 2015 Et godt tip: Når du snakker med -politibetjentene- så prøv at tiltale dem på den måde også. Jeg tvivler på ret mange andre brancher vil finde sig i at blive tiltalt med nedladende øgenavne på linje med "pansere", så hvorfor skal vores ordensmagt leve med det?

    God fornøjelse med dit projekt.


  • Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 61
    #11   7. nov 2015 Det eneste jeg tænker når jeg læser dette indlæg er:
    Hvad ville du gøre hvis du pløjede en ned eller smadrede ind i en????
    Du ville stå med hele erstatningsansvaret, personskade, sagsanlæg, tingskade, evt invalitet osv. Det er fucking dumt, uanset hvor pladerne stammer fra. Det er sgu ikke hvor du har taget pladerne fra der burde fylde i dit hoved, men hvad der sker hvis uheldet er ude.
    Og så 3 gange, tsk tsk at du ikke lærte noget første gang!!
    Bare mine ord herfra. Gider ikke engang værdige dig et svar på dit "problem".


  • #12   7. nov 2015 Og bilen må ikke bruges til hverdags kørsel på prøvemærker. Kun fra hjem til værksted eller fra hjem til synshal.

  • #13   8. nov 2015 Kør lovligt næste gang, find selv på en løsning.!
    PS : Håber ikke du får bilen igen.!! og at den bliver solgt på auktion.


Kommentér på:
Nummerplader

Annonce