{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.233 visninger | Oprettet:

David M
David M
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Renault Kangoo vil ikke starte... benzinpumpe problemer??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver egentligt for min mor, da vi i dag har været på værksted med bilen, og den blev hentet igen på vej hjem derfra. Der er snak om en Renault Kangoo fra 2002. Vi var på vej til Ikea i Skejby, da vi så er på vej ind i en venstresvings bane, går bilen så ud/strømmen. Vi skubber den så, ind på en parkeringsplads, og kan ikke få den til at starte, og der kommer så en mand hen og tilbyder at bruge nogle startkabler og se om det er batteriet. Vi finder ud af at det ikke er det og vi får så ringet til autohjælpen. Han kommer og prøver at starte den... og det gør den jo selvfølgelig første gang!!! smiley . Han kører så i hælende på os mens vi tager ned til værkstedet, sådan at det ikke sker på vejen. På værkstedet siger de så at de ikke kan finde noget da der teknisk set intet "galt" var på tidspunktet. Vi får af vide at vi bare skal prøve og køre derfra er vi nød til at tage et hurtigt stop da vi skal forbi et supermarked og handle ind (det kunne da vel ikke skade for at hente et par ting?), vi er derinde i maks. 20 min., og da vi så kommer ud kan den ikke start igen, efter flere forsøg med en smule tid i mellem hver, får vi den så nærmest startet, men stopper lige igen bagefter. (nu er jeg ikke særlig bil-teknisk men det lød til mig som om der kom benzin til men ikke helt nok, hvis det giver mening). Vi ender så med at få den startet og prøver at skynde os hjem, men så stopper den jo selvfølgelig igen, og vi får den skubbet til siden. Den vil så ikke starte og til sidst får vi så ringet til værkstedet igen og vi beslutter at få den derned igen. Autohjælpen kommer og henter den igen, og min bedstefar kommer og henter os. Vi får snakket med ham om det da han har haft flere biler igennem årerne og han siger også at han tror det er benzins pumpen det er galt med. Siger dette nogle herinde noget?. Vil prøve og svare på spørgsmål om bil og/eller problemet men som sagt er dette ikke min bil og jeg har skam heller ikke haft bil selv før så det er begrænset hvad jeg nu kan sige.

I skal selvfølgelig have tusinde tak for hjælpen på forhånd .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Kangoo vil ikke starte... benzinpumpe problemer???
  • #1   25. jul 2014 Alt kan gå i stykker, selv på en Renault ( HOST-HOST) smiley

Men har nu skiftet flere krumtaps-følere end benzinpumper, på Renaulter.
    Fejl på føleren kan give forskellige symptomer, selvom man skulle tro at enten virker den eller virker den ikke smiley

• David M
    David M Tilmeldt:
    jul 2014

#2   25. jul 2014 Så du tror det mere er denne "krumpats-følere" ?... er det noget der bliver dyrt (nu ikke at det er det der skal styre showet).

• #3   25. jul 2014 Det billigste er nok at få en dygtig mekaniker til at fejlsøge og kun skifte det der defekt smiley Kender ikke priser på reservedelene ...

• #4   25. jul 2014 Føleren sidder i toppen af gearkassen, ind mod motoren. Prøv at se på ledningerne dernede , om de ser OK ud, om der er lavet reparationer på ledningerne, rep. som ikke er helt gode mere.

• David M
    David M Tilmeldt:
    jul 2014

#5   25. jul 2014 Nu er den så desværre ved mekanikeren til på mandag. Så du tror ikke det er noget mere "alvorligt" som motor el. ligende, det virker til at være en mindre ting ?. Da vi var derhenne første gang sagde de efter en fejlsøgning at de ikke kunne se noget, og de gad ikke begynde og bare tjekke og skifte en række ting uden at vide hvad det nu var der var galt, da det jo også kunne blive en dyr affære.

• #6   25. jul 2014 TROR at det KAN være omdrejningssensor/krumtapsføleren der er defekt, men hvis det var så nemt at lave biler, så sad jeg ikke og forærede guldkornene væk , men skulle have et salær som en anden konsulent smiley

• David M
    David M Tilmeldt:
    jul 2014

#7   25. jul 2014 Hehe, jo men det er da godt at hører at det ikke virker til at være noget der kommer til at koste en bondegård smiley . Du skal da have tusinde tak for at berolige situation lidt. smiley

Kommentér på:
Renault Kangoo vil ikke starte... benzinpumpe problemer???

Annonce