{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Alufælge til Honda Civic 1990?? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvilken størrelse alufælge der passer på en Civic 1990? Jeg har monteret 15" fælge med 205/50 R15 dæk, men de går en del ud over skærmkanterne og det er vist nok ulovligt! Jeg søger minimum 15" fælge.
De fælge jeg har monteret nu er et mærke der hedder CZC eller CZD, er der nogen der kender det?? Er de noget værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alufælge til Honda Civic 1990??
  • #1   18. apr 2004 Du kan sagtens sætte 16" fælge på med 205/45-16 dæk - men du skal vidst bare have den rigtige indpresning på fælgen (ET Mål) så burde det ikke være noget problem. Hvis du skal have 15" vil jeg sige du skal køre med 195/50-15
    Dog kender jeg ikke det fælgemærke du nævner.

• #2   18. apr 2004 Ja det er nok ET målet (indpresningen) på dine fælge der er problemet... Du skal nok op i ET 38 - 40 stykker
    Kig på indersiden af din fælg der burde står ET målet...!

//NiCo

• #3   18. apr 2004 Et dumt spørgsmål:
    Når en fælg hedder f.eks 6x15 eller 7x15, hvad står det første tal så for? Har det noget med indpresningen at gøre??

• #4   18. apr 2004 Nej det er bredden i tommer :0) Begge skulle passe perfekt på din Civic... prøv at se på ET målet

Kommentér på:
Alufælge til Honda Civic 1990??

Annonce