Alufælge - Ikke Vinteregnet {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Sagen er den, at jeg vil have nogen nye sommerfælge til næste sæson, da der alligevel skal skiftes dæk på mine nuværende sommerfælge, så var min plan at skifte mine stålfælge (vinterfælge) ud med mine nuværende sommerfælge, da jeg så lige var inde og finde dem på nettet, står der, at det IKKE var vinter egnet
Hvad menes der med og hvordan skal den forstås, vil jo være træt af at ødelægge mine skiver eller andet
Det er disse fælge der er snak om http://wheelsshop.dk/7.50x17-ET36-PCD5x100-Rial-Lugano_Diamond+black+%26+polished.faelg.html5?RimsAndWheels-carBrandId=4099&RimsAndWheels-carModelId=43899
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 162
jun 2013
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 70
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Det betyder dog ikke at de ikke kan bruges, det vil højest sandsynlig bare betyde at de bliver hurtigere grimme.
Ved netop disse fælge er de jo så både blanksorte og polerede, det vil sige en blank lakeret flade, og en flade der er næsten uden beskyttelse, og så en tynd klarlak, så ja, de vil hurtigt blive grimme.
Hvis du dog får dem malet, eller givet et godt lag lak, så burde de sagtens kunne holde. Endnu bedre ville det være med alm "sølvfarvede" fælge med en god lak.
Alufælge - Ikke Vinteregnet