{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alufælge vinter
  • #1   4. feb 2023 Måske kvaliteten af dine alu og en kombi med at du ikke gider bruge tid på at vaske den smiley

  • #2   4. feb 2023 De fleste alufælge får problemer i Danmarks vinter.. Udover kvaliteten på dine fælge, så kan de mindste stenslag jo få masser af vand, salt og andet der gør at skaderne får gode forhold til arbejde under.
    Dansk vinter er hårdt ved biler generelt.


  • #3   5. feb 2023 Få dem pulverlakeret ved Pierre.dk i Kolding, så irrer de ikke.

  • #4   6. feb 2023 Mine originale alufælge er begyndt at koge lidt nu her på 7 år
    Det starter fra hvor centerkapslen sidder, og fra bagsiden ved anlægsfladen hvor de bliver boltet fast

    Mit bud er du enten har skrabet lakken af ved parkering eller lignende eller har købt for billigt


  • #5   9. feb 2023 Jeg er klargøringsmand så jo de bliver vasket osv. De har ikke noget kantsten skader det kommer længere inde på fælgen

  • #6   9. feb 2023 Hvis du er klargøringsmand, så ved du jo også at der altid vil komme stenslag på en fælg. Når disse bryder overfladen og der trænger væske ind så breder det sig..

    Så stenslag, vand og salt = Fælge der ikke holder sig flotte. smiley


  • #7   9. feb 2023 Klargøringsmand betyder ikke st du gør det godt smiley
    Men tror da st du passer dit job, men så må du jo ha købt for billige alu og igen ikke vaske dem tit nok. Er jo ikke nok med en gang hver anden måneden om vinteren med salt på vejene


  • #8   9. feb 2023 De skal afsyres, det gør vi for 250 pr stk, så er der intet maling tilbage på dem, pierre.dk

  • #9   9. feb 2023 Hvis man får malet ved Pierre.dk så er det da virkelig fordi man er ligeglad med at det skal gøres om 3 gange samme sted..

  • #10   9. feb 2023 Ikke malet inde i malerafdelingen, men lavet i fælgeafdelingen, så garanterer jeg for at det virker 100%, det er pulverlak og den er i ovnen ved 200 grader â 30 minutter 2 til 3 gange.

    Der er stor forskel på at slibe nogen ridser væk, grunde, male og lakere eller gå gennem de 20 operationer der er inde hos os, f.eks afsyring hvis det er nødvendigt.
    Der er kæmpe forskel i det lange løb, men kunderne bestemmer selv hvad de vil have.

    Begge produkter burde dog se ens ud efter reperation, ingen ridser eller andet, men pulverlak er ekstremt hårdfør over for vejret.

    Det er selvfølgelig inklusive Diamond Cut inde i fælge afdelingen, Kolding.


Kommentér på:
Alufælge vinter

Annonce