{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.756 visninger | Oprettet:

Privat leasing?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Er der nogle af jer som har erfaring med privat leasing??
Jeg har i nogle uger kigget og snakket osv. jeg ville nok bare lige høre folkets mening om sådan noget og jeres erfaring med dette smiley

Dette er blot en pendler bil ikke andet, da jeg har min Mitsubishi som den bil jeg helst vil køre i smiley

Mvh
Tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat leasing??
  • #1   10. aug 2014 Privatleasing kan på papiret ikke svare sig økonomisk ift. at investere sine penge i en bil da bilen jo har en gensalgsværdi når man skal skifte den. Der er alle pengene smidt i leasing jo bare tabt.
    Det man så får i bytte for at ofre lidt af sine penge er økonomisk stabilitet og driftsikekrhed. Det er jo inkl. reparationer, service aftale osv, så du kender 100% det beløb der skal betales til transport hver måned, hvilket du ikke gør med en købt bil. Selv på nye biler kan der være ting garantien ikke dækker.

Så jeg har det sådan lidt man skal gøre op med sig selv om man vil kaste pengene ud af vinduet, for at kende sine udgifter 100% hver måned. Jeg har personligt valgt privatleasing da jeg blev træt af gamle sure biler der gik istykker i utide og dertilhørende store regninger. Det problem kunne man nok komme lidt ud over ved at købe en ny bil, men fabriksgarantien dækker jo ikke alt.

Det eneste du skal være meget opmærksom på ved privatleasing er kontrakten. Man har hørt skrækscenarier med leasingbiler der er leveret tilbage med f.eks. stenslag hvor en total omlakering af bilen har været krævet og leasingtager har fået en regning på 30-40k for at bringe bilen tilbage i den aftalte stand, da leasingaftalen blev indgået. Samme med en nøgle der er blevet væk hvor motorstyring og hele nøgle-anlægget har været skiftet (min far oplevede dette ved tilbagelevering af en BMW. Blev i alt 80.000kr).
    Der kan du med fordel rådføre dig med FDM såfremt du er medlem der. De kan læse leasingaftalen igennem for dig og sikre dig at aftalen er i orden således du ikke risikerer at hænge på en stor regning når du afleverer bilen igen.

-Nicklas

• #2   10. aug 2014 Hvis det bare er til transport hvorfor så ikke prøve brugt leasing? Det er noget billigere smiley http://www.bmcleasing.dk/releasing

• #3   14. aug 2014 Myggen:

Har kigget på brugt leasing. Har set på den bmw de har det er kun ca. 5000 kr om måneden io leasing..

Men tak for jeres svar. Skal nok lige få gennemgået min kontrakt.

Vil hellere have økonomisk stabilitet om det så betyder lidt mønt ud af vinduet smiley

Kommentér på:
Privat leasing??

Annonce