{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

Import af bil fra tyskland til leasing. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg overvejer kraftigt at hente en bmw 3 serie fra tyskland. Til start er det meningen at jeg vil lease den, og efterfølgende når jeg har kørt en del km. i den - så få betalt registreringsafgiften på den..

er der nogle herinde som har erfaring med at hente biler i tyskland, evt. kender en virksomhed som kan hjælpe mig med dette eller har gode tips/råd?..

er der ligeså nogle, som kender en hjemmeside hvor jeg kan indtaste forskellige parametrer som pris, årgang, km antal etc - og se hvad min leasingpris vil være?? Jeg synes det er ekstremt svært at finde rundt i...

jeg håber nogle kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af bil fra tyskland til leasing.
  • #1   13. aug 2014 Det skal i hvert fald være en ny eller dyr 3 serie for at det overhovedet giver mening. Derudover ejer du ikke selv bilen i leasing perioden, og går firmaet konkurs så er det ikke sikkert du står øverst blandt kreditorer.

Kan formentlig bedre betale dig at låne pengene til afgift fra start.

• #2   14. aug 2014 Som #1 siger, det skal være en meget veludstyret, eller på anden måde speciel model, hvis det skal kunne betale sig. Man skal huske, at registreringsafgiften bliver beregnet ud fra tilsvarende biler i DK.

Hvis det er en sprit-ny BMW du vil have, så tjek priserne på leasing ved BMW i DK. De er faktisk meget rimelige, og har nogle gode, rimelige kontrakter. Desuden kører de ofte nogle ret gode tilbuds-kampagner i perioder.

Kommentér på:
Import af bil fra tyskland til leasing.

Annonce