{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på første service af Fiat 500
  • #1   18. aug 2014 Kommer an på om du laver det selv eller sender den til fiat... i teorien skifter de kun olie. Resten er kontrolpunkter mere eller mindre. Men ca 1600 på autoriseret værksted. .

• #2   19. aug 2014 Det vil da være dumt at lave service selv, og så miste garantien ved det smiley

Jeg ved ikke hvad det koster hos Fiat, men hos mange andre autoriserede værksteder koster et olieservice 1500-2000 kr, mens et "rigtigt service" ofte koster det dobbelte.

• #3   19. aug 2014 Måske Fiat kan svare dig evt?

• #4   19. aug 2014 Heldigvis har den kun 2 tændrør, men hos Fiat koster f.eks tændrør kr. 100,- + moms smiley

• #5   19. aug 2014 Det er kun nogle som har 2 cyl

• #6   19. aug 2014 Min 67er fiat 500 har ihvertfald kun 2... jeg har da ikke haft problemer med garantien på min kones spark selvom jeg har udført det første service selv... smiley men på den anden side er jeg mekaniker til daglig og har lavet den på arbejdet samt stemplet bogen derfra.. smiley

• #7   19. aug 2014 Kim H >> Den gælder ikke den der, ikke når du selv er mekaniker, og har mulighed for at stemple bogen smiley

• #8   19. aug 2014 Havde den ude ved chevrolet da skiverne var skæve efter 18000 km og der var der ingen problemer i og få det dækket.. de tjekkede endda bogen og de kunne se der var stempel for første service... bare fordi man køber en helt ny bil er man ikke forpligtet til at få lavet det første service på et autoriseret værksted. ..

• #9   19. aug 2014 Kim H >> Nej, du er ikke forpligtet til at lave første service autoriseret, eller noget andet service for den sags skyld, men der skal være dokumentation for at det er udført korrekt, og der skal være stempel i servicebogen.

Og på den lange bane, kan det ofte godt betale sig at vælge autoriseret, det er i hvert tilfælde min erfaring, da vi får bedre tilbud autoriseret end uautoriseret, pga. tidsforbruget er kortere, og delene er samme pris eller billigere.
    Og når man så kommer til kulance, så fås oftest kun ved 100% loyalitet smiley

Kommentér på:
Pris på første service af Fiat 500

Annonce