{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

ny bil. mangler input {{forumTopicSubject}}

Vi sidder pt og kigger bil da min kæreste skal til at køre 50km frem og tilbage på job om dagen.
Vi er gået lidt død i vores søgning og søger nu gode ideer til billige biler.
vi hsr fået grønt lys t at finde en bil op til 100.000, og vi vil helst have en 5dørs da vi har barn og hund.
Så ny som mulig, og selvfølgelig i en billig motorstørrelse (max 1.3)

Nogle tips?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bil. mangler input
  • #1   21. aug 2014 max 1.3? Så det er en mini-bil i søger? Altså en VW Up, Skoda Citigo osv?

• #2   21. aug 2014 Ja en mini bil med så meget plads som muligt smiley

• #3   21. aug 2014 jeg synes lidt dine kriterier modarbejder hinanden sorry, jeg havde nok valgt en passat tdi, fra 2002 og frem.... de fåes til fornuftige penge.. masser af plads, komfort

og så kører de da egentlig okay på literen af en lidt større bil at være..

• #4   21. aug 2014 Hvad mener du med modsiger hinanden? Vi kan få en 5dørs fiesta eks. Helt ny og 1.0 eller 1.1.
    Så det er ikke umuligt smiley
    Tdi er det ikke dyrt i afgift?

• #5   21. aug 2014 Nu du siger du skal have et barn i bilen, så ville jeg personligt kigge lidt væk fra dens motorstørrelse osv. og rent faktisk kigge på sikkerheden i bilen. Min kone og jeg startede også med at kigge efter en lille "shitty"-bil (City-bil). Og efter at have prøvekørt flere af dem, så blev vi enige om at det ikke er noget vi vil eje. De er simpelthen alt for små og mht. sikkerheden, så er de langt fra optimale. Hvis jeg var jer, så ville jeg finde en ordentlig størrelse sedan eller måske endda stationcar. De kører nok ikke så langt på literen og er derfor dyrere end de små biler. Men de giver meget mere komfort og sikkerhed. Hvilket jeg personligt vil vægte MEGET højt når ens barn er i bilen.

• #6   21. aug 2014 Jeg bor i odense centrum og har min dstter hveranden weekend.
    Som skrevet er bilen primært til min kæreste kan køre de små 50km frem og tilbage på job hver dag da vi ikke som sådan har brug for at køre bil når vi skal lave aktiviteter.
    Eftersom vi begge er dtuderende er det også en luksus vi tager os og ift. Økonomi betyder motorstørrelsen noget jo, så tak for rådet men ikke relevant i vores situation

• #7   21. aug 2014 Jeg ville finde en diesel til det behov. Vi købte en 2010 seat ibiza 1,6 tdi, og den går ca 23-24km/l og koster 2600kr i ejerafgift årligt. Ellers findes de også med mindre motorer der går længere literen og koster mindre i ejerafgift

Du kunne evt også finde en polo fra samme årgang

• #8   21. aug 2014 Ja det er fsktisk et ok budget smiley det vil jeg da lige kigge på mange tak smiley er det så med eller uden partikelfilter?

• #9   21. aug 2014 Den er født med partikelfilter, så der kommer ikke noget ekstra der

• #10   21. aug 2014 Hvad med en kia Rio fra 2012 og frem. Ved godt de måske ligger nærmere 110kg. Men det sgu en fin bil efter min mening.

• #12   21. aug 2014 Ja vi har også kigget på kia'en og overvejer den stadig, eller en ford fiesta den ligger også på 136 som ny, men vi overvejer pt både brugt og ny så søger lidt inspiration. Og går ikke længere tilbage end 2010 smiley

• #13   21. aug 2014 Mine forældre har kia rio. Og min storebrors kæreste har Fiesta. Ville vælge kia'en. Syntes du får mere for pengene med kia. Og så den pænere . Og den er mere rummelig. Er sikker på den vil opfylde jeres behov. Men Fiesta er på ingen måde en dum løsning heller. Så har du min mening. PS. Vil gi Thomas helt ret.!

• #14   21. aug 2014 Ja vi må ud og prøvekøre dem og finde en endelig beslutning smiley

Kommentér på:
ny bil. mangler input

Annonce