{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

import af bil.. svar søges. {{forumTopicSubject}}

Dav bg..

Har længe gået med tanken om at få importeret en bil fra england eller andre steder fra. ( skal kun bruge gearkasse/bagtøjet og selve karossen da jeg selv har resten) ( bilen er en nissan sunny/pulsar gti-r ) Mit spørgsmål er så hvad koster det at få hjem fra england til danmark fx? og hvordan forgår det? hvad er det nemmeste / sikreste? At kontakte et import firma?

ved der selvfølgelig skal betales afgift når der skal plader på--

tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  import af bil.. svar søges.
  • #2   30. aug 2014 Måske har jeg formuleret mig forkert..
    - jeg skal bruge en registrering attest så min bil kan blive 4x4 godkendt med 220 heste. Og jeg har sortset alle dele untagen de dele jeg har nævnt ovenfor.
    - jeg skal kunne køre i den på vej. Så jo der skal jo betales afgift så.

• #4   30. aug 2014 I spørg om svar jeg allerede har en løsning til...
    - jeg vil bruge den bil jeg importere også flytte min dele over på den. Og så betale afgift af den.
    - er i med nu?

• #5   30. aug 2014 Det sikreste ville være, at finde den du vil have i fx England, se bilen selv, få fat i et firma der kan fragte den til DK, sørge for den kommer frem til dem i den stand du forventer, og så er det bare og vente på den dukker op i Danmark.

har man ikke selv set bilen, eller lige kender en, som kan tage hen og se på den, er det MEGET nemt at blive snydt

• #6   30. aug 2014 Tak for det svar!
    - hvad firma kan man evt kontakte? et import firma? har måske fundet en bil i England nemlig.

• #7   30. aug 2014 Det koster ikke alverden at flyve til england, så jeg ville selv tage over og kigge på den. Med mindre den du finder som kontakt i England er en du virkelig stoler på. Jeg har importeret 2 biler, en gang hvor jeg havde firma til det, og en gang hvor jeg var med, og jeg kan klart anbefale at selv se bilen hvis du har mulighed for det. Så kunne du eventuelt se om du kan finde en behjælpelig englænder som kan hjælpe dig igennem det engelske system for at få prøveplade til den i england.

• #8   30. aug 2014 Eller flyv over og kig og fly hjem det koster ikke det vilde. Vælger du at købe så er det afsted med en autotrailer og smide den på og køre hjem.

• #9   30. aug 2014 Jeg har måske lidt info der kan hjælpe:

1. En tur / retur med Esbjerg / Harwich ligger i 6000 med autotrailer.
    2. En tur ned over Dover / Calais med tunneltoget koster 6000,- t/r.
    3. Hvis du skal have bilen registreret i DK skal du have den engelske reg.attest med hjem. Den hedder en V5 derovre. (Ellers kan du ikke)
    4. Der skal ikke betales told / moms hvis du selv henter. (Husk at få en export erklæring af sælger, hvis du bliver stoppet i tolden) (Slutseddel kan bruges)
    5. Får du et fragt firma til at stå for fragt kan der komme en momsdifference på når du handler som privat.
    6. Esbjerg / Harwich sejler ikke mere efter den 28 sept. 2014

Håber det giver dig lidt inspiration.

• #10   30. aug 2014 Så det du siger er at jeg skal hente den inden D.24 september hvis det skal kunne svare sig?

• #11   30. aug 2014 Jeg har lige fået et rigtig godt tilbud...

• #12   31. aug 2014 Jeg gav dig alternativer til at hente selv. Hvis du kontakter et fragt firma kan du jo høre om de kan gøre det billigere end 6000,-

Kommentér på:
import af bil.. svar søges.

Annonce