{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

hjælp til valg a køb af projekt bil {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg står og har lidt af dilemma, jeg kan ikke finde ud af hvilken bil jeg skal vælge som vinter projekt.

Jeg har fundet 2 biler.

Den første er en Skoda favorit pickup 1,3 fra 1994, km 125xxx. Der er kun et meget lille rust hul i panelet, som det eneste rust.

Den anden er en ford tanaus 1,6 fra 1982. Hvor der er noget plade arbejde i.

Så søger lidt hjælp til valg. I må godt komme med nogle fordele og ulemper på hver bil.

Forsat god weekend og tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til valg a køb af projekt bil
  • #1   6. sep 2014 Det er to meget forskellige biler. Jeg har selv en 1993er Apollorød Skoda 135 le pick-up med 93.000 km på klokken. Den bliver selvfølgelig kun brugt som sommerbil. Den har jeg haft i 8 år og bliver nok aldrig solgt. Sliddele er stadig nemme at skaffe...... men baglygter m.m. kan ikke købes nyt længere.
    En Taunus er som udgangspunkt også en sjov klassiker..... men en 1,6 er bare trist, det var den bønderne havde, da jeg var i lære smiley Hvis det skal være Taunus er det altså kun en V6 der er sjov. Det er selvfølgelig bare min holdning.


  • #2   6. sep 2014 Hej Peter så hvis jeg forstår det du skriver, ville du helst tag skoda'en

  • #3   6. sep 2014 Ja, hvis valget er mellem de to biler, så er Skodaen mit valg. Hvis du hellere vil have noget i stil med en Taunus, Er en Granada V6, En Opel Ascona eller Rekord noget sjovere smiley

  • #4   6. sep 2014 Prøv at se i marked her på BG og på andre salgssider, hvor mange projekter der bliver opgivet. Det der skal drive dig HELE vejen igennem et projekt, er at DU har lysten til at se lige netop den bil DU har valgt, stå flot og færdig. smiley

    Skodaen er nok den nemmeste at komme ud og køre med, efter din beskrivelse. Opnår nok mest værdi for DIG, hvor en Taunus , der står flot nok kan opnå en højere salgspris, (hvis du finder dit næste projekt) At en 1,6 er mindre sjov end en V6 er nok rigtigt , men det er vel ikke for at køre ræs man vælger sådan en gammel bil smiley


Kommentér på:
hjælp til valg a køb af projekt bil

Annonce