{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf 2
  • #1   16. sep 2014 Den er billig og nem at reparere, og så er der vidst ikke meget mere fantastisk at sige. Jeg havde nu som minimum fundet en 1.8

  • #3   16. sep 2014 Ja det jo ingen ny bil....

    Tjek for rust og ledninger til og fra batteri (Stel, ledning til starter, og stel fra motor)
    Koblingskabel. og om der er lavet fusker kørerlys, det kan nemt give problemer hvis det er lavet med strømtyve på en gammel bil.

    Men ellers er den sgu slidstærk nok sådan en og koster intet i reservedele.


  • #4   16. sep 2014 Den holder hos en forhandler, og der er intet rust at se udover et lille plet.
    Det kan jo nemt fjernes.

    Skal op og se den her i ugen, hvis jeg får tid.



  • #5   16. sep 2014 Har selv en golf 2 1,6. Og har haft to 1,8. En med gammel kaburator og en med monopoint. Vil helt klart vælge en 1,8 med monopoint. Da 1,6 ikke er til at finde ud af med kaburatoren. Men vil så sige at hvis den køre så køre den godt og køre langt på literen. Har haft min op på17km på literen. Husk at tjekke at alle døre kan åbnes og at du kan åbne ruderne og at man ikke kan trække ruderne op og ned udefra.

  • #6   16. sep 2014 Du skal tjekke rust i bunden....

    Specielt der hvor hvor vangen under for sæderne går i panelerne også tårnene i bag....hvis du ikke kan få lov at løfte i tæppet så er den sikkert gal....

    Også tjek skærmkanter bagved plastikforøgerne.


    Men er det en bil du bare skal bruge her til vinter og den holder syn så kan det jo være ligemeget smiley


  • #7   16. sep 2014 Og tjek for Guds skyld også forbroen.

Kommentér på:
VW Golf 2

Annonce