{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Køb af Audi 100, V6, 2.8E, 174 HK, 1991. {{forumTopicSubject}}

Nogen af vores venner vil købe en sådan st car, de kommer fra en Chevrolet Aveo 1.2 16V 2010 som de desværre ikke har mere.
De har 2 x SU og et barn på 4 mdr. Han 29 hun 21, 2 store skader på Chevrolet af ham, nu solgt.
De vil have en st car fordi de 3 gange om året skal til Skagen.
De kan intet lave selv, alle reps skal foregå ude i byen.
Hvad kan de forvente af økonomi på sådan en bil, der koster 10.000 i indkøb?
Alle indfald og tanker er velkomne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Audi 100, V6, 2.8E, 174 HK, 1991.
  • #1   29. sep 2014 Hvis de nu skulle gætte hva tror de så ærlig talt selv. :s hvis billigere i sidste ende at tage en taxa til skagen de 3 gange om året. smiley

• #2   29. sep 2014 Bare vægtafgiften på sån en svend er nok til at betale en udlejningsbil til de tre ture.....

• #3   29. sep 2014 Olie tryk pumpen er en alvorlig svaghed på V6, hvilket ender med defekt
    topstykke. Den er dyr at få skiftet tandrem på, hvis man ikke kan lave det selv.

Heller ikke som myggen skriver billig i vægtafgift og den er noget tørstig.

Hvis det skal være så gå langt uden om en V6 og vælg hellere en række 5 Cyl.
    De bliver ved og ved med at køre.

• #5   29. sep 2014 Thomas J:

Den er nem at skifte tandrem på. Fronten skal ikke af når det er en V6. Det skal den på 2.3éren.

Jeg har aldrig haft problemer eller hørt om problemerne med oliepumpen.

Men for at vende tilbage til emnet, så vil jeg ikke anbefale den både pga. alder og afgifter.

• #6   29. sep 2014 Må fraråde købet alene pga. han har haft 2 skader den vil ikke blive til at betale forsikring på og kan man ikke holde sig i skindet så er den dyr at tøffe rundt i har selv en 2.6E den er så ikke så tørstig men tror det har noget med køre stil at gøre

• #7   29. sep 2014 Rigtigt, kørestil har ekstremt meget at sige i herrevogne, det er nærmest dobbelt op siger min erfaring.

• #8   29. sep 2014 ja kan ikke mærke forskel på det forbrug som jeg havde i min Mondeo 1,8 og min nuværende Audi

• #9   30. sep 2014 jeg har nu ik problemer, ej heller min nabo, min nabo´s er en 150hk 2,6 min er en 2,8 193hk… de er nemme og arbejde på, også tandrem… koster ik mere end andre biler i rep. jeg kan køre 11-12 på literen i min 2,8… min nabo køre 11… i blandet kørsel ca 8.. men du får kørekomfort for billige penge… 5400kr i årlig vægtafgift er da ik dyrt for en v6…2,6.. men 2,8 koster lige 8400kr.. men hvorfor ik finde sig en carina E stc… så får de en bil der bare køre og køre for de samme penge

• #11   30. sep 2014 Det er da komplet åndsvagt at kigge på sådan en bil med et ble barn og kun 2xSU som indtægt...
    + tidligere skader
    Find noget mindre st. car i astra størelsen, med MAKS 1.6 motor, også må det IKKE hede GTI eller lign.

Både vægt afgift og forsikring vil falde meget i forhold til...

• #12   30. sep 2014 Helt enig, kører selv Octavia 1.6 den har en hæderlig økonomi og er en sikker bil.

Kommentér på:
Køb af Audi 100, V6, 2.8E, 174 HK, 1991.

Annonce