{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

tandrem udskiftning ? {{forumTopicSubject}}

jeg har en gammel hiace der hele tiden er problemer med og jeg er ved at være røv træt af det men du lyser T belt lampen og jeg havde en kammarat til lige at kigge på den og han siger at tandremmen er ved at være færdig, og vis jeg skulle have den skiftet burde jeg nok få hele sættet med vandpumpe osv....

han mente det ville koste ca. 10-15 tudsind og vis jeg skal ofre det på den så tror jeg sgu jeg sælger den da jeg allerede på de 4 måneder jeg har haft den ofret ca. 15-18 tudsind på den ?

ved i ca. hvad det koster på en væreksted bare ca pris 5-10-15 tudsind ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tandrem udskiftning ?
  • #1   30. sep 2014 En Hiace med en masse problemer? Det kan kun være en Toyota hater der skriver sådan noget vås smiley

Gazzz

Hvor gammel er den?

• #2   30. sep 2014 Årgang og motor ?

• #4   30. sep 2014 Hvilken motorkode ?

• #5   30. sep 2014 Alt er lavet siger du, så er det jo bare at få skiftet den tandrem og de ruller og strammere og vandpumpen, så er du jo helt klar til de næste 50.000 km.
    Kig på youtube om der er nogen tandrems videoer.
    SÆT I GANG!

• #7   30. sep 2014 bilen er som sagt fra 97 det er en 2,4 diesel (UDEN TURBO) med 79hk

jeg fik af hvide af alle inden jeg købte den at en hiace er en lille taleban kampvogn, og at den bare kunne holde til alt, det mindste jeg forlanger af den er at den kan starte og køre optimalt, og siden den ikke kan det er jeg ikke helt tilfreds smiley

• #8   30. sep 2014 og ja det er en lxh 12 men altså uden turbo

• #9   1. okt 2014 Det koster på ingen måde 10-15000 kr.
    Ved FTZ koster tandrem + vandpumpe ca 2500 incl moms, og sæter i 3 timer af tila t skifte det har i god tid.
    Det vil sige ca 4000 på værksted.

T-belt lampen er helt mekanisk og tænder hver gang bilen runder 100.000 - 200.000 - 300.000 - 400.000 km osv. Jeg kan ikke huske om den skal nulstilles med knapper på den når den er så ny, eller der skal flyttes en skrue på bagsiden af instrumentet. Det er til at gøre i alt fald.

Og du skal i øvrigt slet ikke være i tvivl om at en Hiace er en rigtig god bil, men derfor man kan jo godt få købt noget forskruet bras.

• #10   2. okt 2014 Hvis du har ofret alle de penge på dele, så er du jo snart i mål, lille sidste del og du er der.
    Sæt opgaven ind på www.autobutler.dk og få tilbud 3 steder fra, så er du sikret med garanti, altid en god ting med en tandrem.

• #11   2. okt 2014 okay det vil jeg prøve så

• #12   2. okt 2014 jeg har lige været oppe ved min mekaniker i dag og den er god nok tand remmen skal skiftes men det værste er at han siger at koblingen eller gearkassen er også ved at være færdig så jeg er lidt på udkig efter en anden bil og jeg mener ikke rigtig at jeg har brug for en ny kasse vogn da jeg bare roder i den så med alt det plads og jeg mangler meget ofte en 4wd med noget dobbelt kabine og lad så har jeg kigget på en Mitsubishi l200 strada fra 97 som har gået ca. 250.000km for 55.000kr

er denne bil noget lort eller hva ?

• #13   2. okt 2014 Til 55 kilo! Alt for dyrt!
    Du vader lige fra det ene problem til det andet og nu ved alle at din bil ikke er i orden, så ingen vil købe den. Eller vil du lyve og sige du tror den er i orden?

MEN har du brug for 4x4 så byt da med en forhandler, så er der også garanti på bilen. Har selv Patrol og der er sgu altid et eller andet galt et sted, Double Cab 2.8 1997 og den skal have en ordentlig tur denne gang til syn i december.

• #15   3. okt 2014 Du har ikke garanti på en brugt bil, kun hvis det er noget du aftaler med sælgeren.

Derimod har du 2 års reklamationsret smiley

• #16   3. okt 2014 Prøvet lidt samme som Lass G .. Værksted havde super godt tilbud på vinterdæk

Bilen blev stillet der tideligt morgen da jeg tog på job (taxi) og damen skulle hente den sener... Da hun vil hente den ville de ike udlevere den da den ikke var i forsvarlig stand. Bla skulle den være gal med bremser og hjul lejer.. Men altså de havde delene på lager så de kunne have den klar på nogen timer ville bare koste en del mere self

Hun ringede heldigvis til mig og jeg kom forbi i taxien .. Bilen var synet uden anmærkninger 2 dage tideligere

• #17   3. okt 2014 Erik A : Syn betyder ikke at bilen er iorden, det er der så mange eksempler på.

• #18   3. okt 2014 Nysynet betyder at den var ok da den var i synshallen, men hjullejer kan godt være dårlige selvom den er nysynet, det er jo mest sløre de tjekker. Er der den mindste tvivl om lejer, så skifter jeg dem, gider ikke holde et sted med røgen væltende ud fra et hjul pga fedt der bliver varmt.

Kommentér på:
tandrem udskiftning ?

Annonce