{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tandrem udskiftning
  • #1   29. jan 2011 af med remmen uden at flytte på noget og forsigtigt på med en ny. Lav evt. dine egne mærker med en tus hvis du skulle være uheldig

• #2   29. jan 2011 Du skal være forsigtig når det er en fiat.
    Mange mener at det er bedst at bruge det rigtige værktøj (dette kan iøvrigt lejes) til at holde feks knaster, men det kan godt lade sig gøre uden, hvis man ser sig for, og mærker den op, så er man sikker.
    Mvh Danny

• #3   29. jan 2011 den stod i tomgang og døde så kan man være heldig ventillerne ik har taget skade eller hvordan med sådan en model mvh kenneth

• #4   29. jan 2011 Alså hvis remmen er sprunget, så kan du IKKE bruge min metode, så skal du igang med de mærker osv.

• #5   29. jan 2011 gang i mærkerne, det er ikke så svært hvis man har forstand på det, men kender intet til den nævnte model men ring til fiat og spørg de kan hjælpe, ellers prøv fiatklubben.dk de an 100% hjælpe

• #6   13. feb 2011 Jeg har lige været i gennem den tur med min ejen
    Normal vis skal man låse knasterne på bagsiden men
    det er ik til at støve op noglesteder...
    Men det kan godt lade sig gøre uden det værktøj
    du smider krumtapshjulet på mærke, der efter skal du bruge evt en svejsetang som du kan låse knasthjulene med. så skal du bare have remmen af og den nye på. husk at tjekke om krumtapshjulet står på mærket når du smider den nye på..Hellere dobbelt tjekke en at lave fejl. Det er jo fiat

Kommentér på:
tandrem udskiftning

Annonce