{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Optagelse af bil, for dårligt?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG


Jeg er helt klar over at det er et GALLERI, og at der skal være mere end bare 4 billeder og en sjat tekst.


Nu brokker jeg mig ikke kun fordi det tager langtid for min bil at blive budt velkommen, for som jeg kan forstå er det mine billeder den er galt med.


Men jeg syntes det er Mega belastende at skulle vente 2 døgn og måske mere, på at blive accepteret til at komme ind med sin bil.


Specielt fordi at min erfaring herinde fra, har vist at det ikke kun er når billeder eller tekst er forholdsvis mangelfulde, men generelt hvis man har en hel normal bil, standard vel at mærke.

Lad os bare tage en Citroen Berlingo, HELT standard.

Den kan nemt få lov at gå et par dage, hvis ikke længere, fordi den ikke er BRIAN nok.

Det er ikke det folk vil se.


Er jeg den eneste der syntes at det er tamt? Specielt når vi betaler 49kr pr. md for at kunne benytte os af fællesskabet herinde?


Undskyld mit sure opstød, men jeg syntes bare det er for ringe, og undrer mig over om jeg er ene om den holdning.


Kan i have en fortsat god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelse af bil, for dårligt??
  • #1   5. okt 2014 årh hold da op, 2 dage, og så er du inde med den for resten af livet, det er jo ikke galt

  • #2   5. okt 2014 Jeg syntes også bare admins skulle stå for indstemningerne...

    Så må de tage stilling til om vi overholder kravene...

    BG's Brugere er slet ikke opgaven voksen inklusiv mig selv... smiley


  • #3   5. okt 2014 hvilken bil er det du ikke kan få ind

  • #4   5. okt 2014 Jeg betaler sku ikke én eneste krone hertil, så hvorfor gør du ?

  • #5   5. okt 2014 Hvis admins havde tid, ville jeg give dig ret, men det har de nok ikke. smiley

    Jamen jeg synes bare personligt at 2dage er langtid, og nogle biler ryger ind i løbet af 10min fordi de er tilpas gejlet.

    Jeg er ved at få min lupo ind. Den har været igang siden kl. 23 igår. Det er som sagt ikke min egen jeg brokker mig over, det er mere generelt set.


  • #6   5. okt 2014 For at kunne oprette salgs annoncer i marked bla.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   5. okt 2014 Mange har droppet at stemme biler ind, især efter de nyeste ændringer på området, hvilket gør det tæt på umuligt ikke at komme ind!
    Så bare vent, du skal nok komme ind..


  • #9   5. okt 2014 Kan du opdatere mig iforhold til de nyeste ændringer??

  • #10   5. okt 2014 som mange andre også har skrevet så er det dine billeder der er for ringe

    billeder skal være klare og tydelige og gerne fra flere vinkler på bilen inde som ude og ingen billeder af bilen hvor man kun kan se det halve så burde du være godt på vej


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #11   5. okt 2014 Nyeste ændringer er at man stadig kan give 10velkomst stemmer, hvilket vil sige at ned til 8personer kan få en bil ind.
    Men afvise stemmer er kun 1 af gange, hvilket så betyder at der skal være 35 brugere som afviser oprettelsen..

    Derudover så efterlader man altid en besked om hvordan man har stemt, men den del er fair nok..


  • #13   5. okt 2014 Ja det fandt jeg ud af Moffe, og det har jeg taget til mig, men som sagt er det ikke kun min der er langsom om at komme ind som jeg brokker mig over, men mere generelt.

    Men ja, jeg har 10 billeder, en fornuftig tekst, og så er jeg blevet rådet til at ligge min tlf ned når jeg tager billeder imorgen. så det vil jeg selvfølgelig gøre.

    Jeg håber at jeg kommer ind på trods af billederne her i første omgang, for der er ikke noget der er mere irriterende end at skulle skrive alt det tekst en gang til.


  • #14   5. okt 2014 Thomas - Sådan tror jeg også det var engang, om det stadig er sådan ved jeg ikke.

    Syntes egentlig at det var urimeligt at der skulle 75 velkomst point til at få en ind og kun 35 for at få den afvist, men hvis hver mand/kvinde, kun kan afvise med 1 point og byde velkommen med 10 point pr. mand/kvinde, så syntes jeg egentlig det virker meget fornuftigt. smiley


  • #15   5. okt 2014 BG Piraten - Tak for update. smiley

  • #16   5. okt 2014 Undrer mig lidt at folk tror at, hvis der skulle lige mange af hver til, så ville der være mange flere afvisninger.

    Det må jo være fordi man tager udgangspukt i at alle der afviser er røvhuller, og alle der byder velkommen er søde englebasser som selvfølgelig er kvalificerede til at træffe den ene beslutning, men ikke den anden.

    Det er lidt sødt.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #17   5. okt 2014 Thomas
    I starten var det lige, 25/25 (Da jeg kom ind mener jeg) og en bruger kunne give en stemme.. Det virkede skam helt fint smiley
    Så ændrede de det til noget mere, lavede en mindre opdatering til 75ind/125ud og 10 stemmer lige meget hvad man gav, den fordeling var også iorden.. Krævede at der stadig var 40% ekstra som afviste, end bød velkommen..
    Idag er det 450% ekstra som skal afvise..

    nej tilbage til start, evt med lille forbedring med 25 ind og 35 ud, og 1 stemme til alle, så dem med mange vundne udfodringer ikke har nogen fordele frem for nye kunder..

    Men ved godt det kommer an på antal af brugere herinde, og jo flere der kan komme ind, jo flere penge kan bazoom tjene på reklamer..
    Det har INTET med vores adgang til siden..

    Ps. Jeg har aldrig haft problemer med at få nogen af mine biler ind, heller ikke selvom de har været org ved oprettelsen..


    Danni
    Det med teksten, der kan du gøre som jeg fx gjorde.. Satte det hele ind i et dokument, for frygtede hver gang det samme som dig smiley


  • #18   5. okt 2014 Denne gang har jeg taget screen shots af teksten med mobilen, men det har jeg ikke de andre gange.

    Det skal så også lige siges at jeg ikke altid har været lige god til at oprette biler med tilstrækkelige billeder og tekst. Men jeg gør en indsats ud af det nu. mere end tidligere. smiley


  • #19   5. okt 2014 Ja jeg begriber heller ikke at folk der har vundet udfordringer nok har 10 stemmer??
    Hvorfor er de mere kvalificeret til at stemme end andre??
    Dvs at hvis du har penge nok til at købe eller lave en bil der er fed kan du vinde udfordringer og dermed afgive 10 stemmer, hvor den almindelige mand ikke har en chance for at opnå det samme??
    Lorte regel...


  • #20   5. okt 2014 Når/hvis jeg på et tidspunkt får lyst til at oprette en bil mere, så bliver det med masser af gode billeder (taget med et rigtigt kamera) og noget fornuftigt info, så skal den sgu nok komme ind.
    Hvis signalere at man bare vil have oprettet en bil bare for at gøre det, og faktisk ikke er interesseret, så ryger lortet ud.

    Hold op med at hyle.


  • #21   5. okt 2014 Tjah jeg prøver for anden gang nu, sidste gang var det tæt på, håber det lykkes nu! smiley

  • #22   5. okt 2014 Jeg har lige oprettet min gamle grimme liana. Det tog 3 timer og komme ind. Lav en ordentlig oprettelse så kommer du ind, så nemt er det. Og til det med at du syntes det går for langsomt, det er klart at hvis du ikke vil bruge tid på at lave en ordentlig oprettelse vil folk heller ikke bruge tid på at få den ind eller ud.

  • #23   5. okt 2014 Jamen det kan godt ske at i har ret. Nu ser jeg bare ikke bilgalleri som et seriøst forum. Mange der er herinde, viser desværre en stor mangel på seriøsitet, hvilket gør at jeg ikke gider bruger flere timer på at lave en oprettelse herinde for at få min bil herind.

    Til gengæld syntes jeg at andre er rigtig gode til at hjælpe hinanden, med diverse spørgsmål.

    Jeg syntes også at det er meget rart at man kan holde styr på alle de biler man har haft igennem tiden.


    Derfor opretter jeg mine biler herinde, ved ikke hvorfor jeg ellers skulle.


    Hvorfor gør i?


  • #24   5. okt 2014 Min bliver stemt ned for dårlige billeder, hvilket jeg ikke selv kan forstå.

    - jeg vil oprette min på det samme grundlag som sig @danni k derudover er det min første så lidt extrastolt er man vel smiley


  • #25   5. okt 2014 Selvfølgelig.

    Teksten syntes jeg var fin.

    Men folk vil have ca. 10+ billeder. Et fra hver vinkel, et par stykker af kabinen, og et af motorrummet, hvilket jeg selv glemte at tage igår. smiley


    Dårlige billeder står der. Når folk stemmer ind eller ud, så er der nogle valg muligheder. Skrive sin egen tekst eller bare at klikke på nogle valgmuligheder som bla. "Afvist - dårlige/utydelige billeder" eller sådan noget i den stil.


    Tror egentlig bare folk mener der er for få, det var ihvertfald min tanke da jeg stemte din ind. smiley


  • #26   5. okt 2014 Super dejligt med noget kritik man kunne bruge! smiley

  • #27   6. okt 2014 "Mange der er herinde, viser desværre en stor mangel på seriøsitet, hvilket gør at jeg ikke gider bruger flere timer på at lave en oprettelse herinde for at få min bil herind.
    "

    Det skal vel starte et sted?


  • #28   6. okt 2014 Det har haft chancen i mange år.

  • #29   7. okt 2014 Nu har min bil været under optagelse i 48 timers tid... dog ser det ud til den kommer ind men at det tager så langtid synes jeg er forkert..

  • #30   7. okt 2014 Sådan havde jeg det også. Syntes det er for ringe, hvis de gerne vil have "mange" medlemmer.

    Men okay, der skal være billeder og en fornuftig tekst, da det jo er et galleri. Men at afvise pga. kameraet vender forkert, er måske at gå i små sko.

    Dog er det da noget jeg vil have rettet, da det selvfølgelig ikke er optimalt. smiley

    Men nu er den på værksted, så billeder må komme når den kommer hjem igen. smiley


  • #31   7. okt 2014 Nu kan jeg jo kun svare for mig selv. Men det med at en Berlingo kan tage flere dage om at komme ind, skyldes jo nok at "normale" biler ikke er så spændende...

    Jeg kigger sjældent på biler der afventer oprettelse, men er der en bil der lige fanger mig så klikker jeg da på den, og hvis der så er godt med billeder og tekst så får den da lige en velkommen. Er oprettelsen ikke bilen værdig så klikker jeg sgu bare tilbage til forsiden.


  • #32   7. okt 2014 Alle har sgu lov til at få deres bil ind..
    Min aveo er sikkert heller ikke den mest spænende, men det er min første bil så der findes ingen bedre smiley derfor er det sgu røv at vente så langtid..


  • #33   7. okt 2014 skulle trådstarter ikke lige tage at få skiftet tampon, mage til kællinge piberi skal man sgu lede lang tid efter
    jeg har fået afvist flere biler herinde, og det er der mange der har, og ja ventetid, det er noget der er som det er!
    kan man ikke lide lugten i bageriet, så går man ud i den friske luft ! (-:


  • #34   7. okt 2014 Ja alle har lov at komme ind, hvis de kan finde ud af at lave en ordenlig oprettelse....

    Tag f.eks din egen. god tekst....men billederne gider man sgu ikke bruge særlig meget tid på at kigge på. Nu gider jeg hverken afvise eller byde velkommen for er sådan set ligeglad med om den kommer ind, da sådan en Aveo ikke siger mig ret meget.

    Men var man nu Aveo fan så ville man da nok blive lidt skuffet hvis man klikkede ind på din profil og så dine billeder.


  • #35   8. okt 2014 Så fordi en aveo ikke siger dig noget så skal den ikkenind, hold dog kæft en holdning.

  • #36   8. okt 2014 Markus.
    Det har intet med bilen at gøre.

    Der er 3 kedelige billeder af bilen, resten er nogle uskarpe af kabinen, hvor er motorbillede?

    Få taget nogle flere billeder hurtig. Gerne 20 i alt, det gør det meget nemmere at få bilen godkendt.


  • #37   8. okt 2014 Lige i hans tilfælde lyder det som bilen!
    Der bliver taget flere billeder når bilen bliver leveret. D.5-12-2014


  • #38   8. okt 2014 Så skal du vente med at oprette den til du har fået den.

  • #39   8. okt 2014 Så længe den står i mit navn går det nok lige. smiley

  • #40   8. okt 2014 Hvorfor er det at folks biler død og pine skal oprettes så hurtigt som overhovedet muligt, og så fuck alt hvad der hedder info og ordentlige billeder?

    Næste gang jeg køber bil, tager jeg sgu bare tre billeder ude ved sælger og får min makker til at køre hjemad, så jeg kan oprette bilen imens. smiley


  • #41   8. okt 2014 Brian
    Præcis, og så piver de hvis de får afvisepoint.


  • #42   8. okt 2014 Markus du brokker dig over at folk ikke fortæller dig hvad du har lavet for dårligt. Det er der hvis du gad kigge på dit galleri mange der har gjort inklusiv mig selv. Dine billeder er bare ikke gode nok til at man gider bruge tid på den

  • #43   8. okt 2014 Jeg fik da min ind uden afvisninger..
    Det tog så godt nok 1 dag, men nu er den da inde.


  • #44   8. okt 2014 @Rasmus.

    Jeg brokker mig bestemt ikke og jeg har læst gentagende gange at billeder ikke er okay. Jeg kan dog ikke se det. Men det jeg brokker mig over er at det kan tage så langtid at blive stemt ind/ud. Og at @Grease Monkey åbenbart bare synes bilen er kedelig og den derfor ikke burde have lov til at være på siden.


  • #45   8. okt 2014 Men okay. Med den mængde info der tilsyneladende er nødvendig i dag, kan jeg vel egentlig næsten gøre det mens jeg kører.

    http://www.youtube.com/watch?v=9JPO-i_f-jE


  • #46   8. okt 2014 Grease Monkey skriver ikke at din bil ikke bør være på BG.

    Han skriver at Han ikke gider stemme biler ind/ud, men han skriver at du bør lave en mere spændende oprettelse,
    Er det sådan du mener alle oprettelser på BG bør se ud..? For så er galleriet vidst ligemeget.


  • #47   8. okt 2014 Markus, Hvis nu du havde haft gode billeder og jeg alligevel var inde og se din oprettelse af en eller anden grund, så havde jeg nok trykket på velkommen.

    Havde du prøvet at oprette f.eks en Bmw E30 eller en anden bil jeg synes er fed, og jeg spottede den på forsiden, så havde jeg trykket på den, men hvis dine billeder var ligeså ringe som dem du har nu, så havde du fået en afvist.

    Godt nok er jeg sær, men tvivler på jeg er den eneste der har det sådan.
    Pointen er. Spændende biler får nok lidt mere opmærksomhed ved oprettelse
    Kedelige hverdags biler knapt så meget.


  • #48   8. okt 2014 Når en "bil" kommer ned i størrelse med en Aveo så kan intet være mere ligegyldigt, der burde være et filter af en slags så man slipper for at se på lortet.

    Jeg kan lige tilføje Up, Mii, 107, C1, Fiat 500, Aygo, til listen da det er den slags lort der blokere vejen for mig hver eneste dag, de filer kobling frem til krydset og når der bliver grønt så holder vi stille fordi de piskasser ikke kan accelerere.


  • #49   8. okt 2014 Hvad kører du i Pind?

  • #50   8. okt 2014 @Pind. Ud at dømme fra dine tideligere biler skal du vel ikke råbe for højt?
    Jeg kunne også sagtens have en gamle scorpion, hvis jeg gad at køre i noget gammelt lort, som jeg vil definere det som.

    Min Aveo er ikke verdens hurtigste, men det er min første bil, som JEG tegner forsikring på, prøv du som 18 årig at tegne forsikring på en bil :)))

    Og ja som @grease monkey siger hvad kører du så i?



  • #51   8. okt 2014 Hov hov, Scorpio noget gammelt lort??

    Det er nu altså en bil man kan kører Europa tynd i, og så nøjes med at stige ud når der skal tankes. smiley


  • #52   8. okt 2014 Prøv du som 18årig at tegne forsikring på en bil, ALTSÅ en rigtig bil, vi andre startede med en 2,0i med baghjulstræk smiley

    Jeg kan godt li' biler som ikke ses på hvert gadehjørne, ny som gammel, at du mener en bil er "lort" fordi den er gammel siger jo bare en del om din alder smiley


Kommentér på:
Optagelse af bil, for dårligt??

Annonce