{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.345 visninger | Oprettet:

bil finansiering {{forumTopicSubject}}

hej alle

jeg er førtidspensionist, og vil gerne have finansieret en bil til ca 50k
de steder jeg har fundet på nettet, vil have oplysninger om indkomst, og da min indtægt på papiret ikke er stor nok siger den nej
jeg har tidligere fået finansieret bil hvor der ikke bliver spurgt til indtægt, men husker ikke hvad det er for et selskab det var i
ved i hvilken finansiering hvor jeg kan låne ca 50k til bil, og jeg skal helst have det uden udbetaling, da jeg ikke har den store opsparing,
jeg føler selv at jeg har ca 2k i måneden i overskud til billån, men banken mener jeg skal have mere i rådighedsbeløb, så banklån er ikke en mulighed
så min eneste mulighed at at få bil finansieret igennem et finansierings selskab, så er det bare at finde det rette, der ikke spørger om indtægt ?????? hvilken skal jeg lede efter??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil finansiering
  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #1   16. okt 2014 Har du forsøgt med santander?

• #2   16. okt 2014 Hvilken type bil søger du? Jeg kan evt være behjælpelig med finansering hvis en af mine biler kunne være interessante for dig. Mvh

• #3   16. okt 2014 jeg har ikke prøvet santander endnu!

mikkel r. gule skilte er ikke hvad jeg skal bruge, jeg skal have en der går langt pr liter og er billig i afgifter/forsikring, er elitebillist !

• #4   16. okt 2014 Har også en Fiat 500 til salg evt.

• #5   16. okt 2014 ved Santander, skal du ligge en udbetaling på 20% hvis de ikke skal spørge ind til din årlige indkomst.... bare lige for at spare dig for skuffelsen...... men nogen forhandlere kan du godt få til at skrive du har betalt udbetaling imod prisen på bilen bliver det højere.....

• #6   16. okt 2014 Hvad med DER ?

• #7   17. okt 2014 Ruben, det er en mulighed, men jeg er ikke uvenner med mine penge

• #8   17. okt 2014 Du er nødt til at indse at hvis du ikke har en indtægt så du kan låne i bank eller i de finansieringsselskaber der kræver en årsindkomst på 240.000 så kommer din ÅOP jævnt langt op.

• #9   17. okt 2014 Santander kan du glemme alt om, hvis ikke du dokumenterer fra Herodes til Pilatus af indkomst og hvad ved jeg. Har dem selv.

• #11   17. okt 2014 De fleste steder er 20% i udbetaling = lånet godkendt

• #12   17. okt 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg i første omgang gå til andre banker.... Ikke alle har samme standarder.. om ikke andet, er en førtidspension jo en yderst stabil indtægt.. så.. prøv at spørge i de andre banker i byen..

• #13   17. okt 2014 Thimofey - Det er ikke min oplevelse. Har også selv santander og jeg fortalte bare forhandleren hvad jeg havde om mdr. flere spørgsmål var der ikke. Har aldrig dokumenteret det.

• #14   17. okt 2014 Kommer nok også an på hvilken bil der er tale om. De skulle i hvert fald have oplysninger om min indtægt, men nu jeg tænker mig om, så skulle de ikke have indsende noget dokumentation på det.

Men omvendt, man får intet ud af at lyve og opgive mere i indtægt end man har.

• #15   17. okt 2014 Men omvendt, man får intet ud af at lyve og opgive mere i indtægt end man har.

Lige præcis og når du ansøger giver du samtidig tilladelse til at de må søge oplysninger om dig alle steder.
    og på www.kreditstatus.dk kan de se 95% af din gæld du har rundt omkring smiley

• #16   17. okt 2014 kim b. jeg har lige tjekket mig selv i både experian og på kreditstatus
    er ikke registreret i experian!
    har ingen aktive lån, eller tidligere lån registreret i kreditstatus!
    jeg har sammen med min pension, nogle forsikrings-indtægter, da jeg er arbejds skadet, samlet 266000 årligt, er jeg optimist hvis jeg vil låne 50k til en lille bil?

• #17   17. okt 2014 vil jeg ikke sige med den indtægt... de fleste plejer at sige omkring 225.000 årligt.
    nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange faste udgifter du har smiley

men kan du dokumentere at du har f-pension og forsikring i fremtiden?
    for kan du det, så ville jeg også høre i andre banker som andre har foreslået - det bedste er at ringe til de forskellige istedet for kun at bruge online ansøgningerne da disse ofte har et filter der slår fra allerede når man skriver man får f-pension eller anden indtægt af samme skuffe smiley

• #18   17. okt 2014 Det bedste sted du kan henvende dig er din egen bank, da de kender din økonomi og så få du en lån med bedre vilkår end hvad de andre finansieringsselskaber tilbyder.
    Alternativ kan du købe en mini bil hos en autoriseret forhandler som Toyota eller Ford, da de også tilbyder finansiering gennem deres eget selskab som er bedre end de øvrige. De har sikkert også brugte biler i den prisklasse du søger. PT. kan man finansierer en ny Ford Ka til 795 kr om måneden.

• #19   24. okt 2014 update: jeg har idag skrevet slutseddel på en ny alto, og forhandleren, tog min golf som udbetaling, og fixede finansieringen ved santander, helt uden at skulle vise lønsedler og lign.
    jeg får min spritnye bil på onsdag,
    tak for alle de gode råd til jer alle

• #20   25. okt 2014 tillykke med den nye vogn smiley

Over hvor mange år, betaler du af på den?

• #21   29. okt 2014 da SQUIRREL - et egern efter gode nødder

jeg betaler af i 8 år, har hentet vognen i dag
    første gang jeg ejer en bil der har kørt under 20 km hehe
    den kører sgu godt sådan en øko slæde hehe

• #22   29. okt 2014 Det burde den også kunne køre, hvis du er god ved den smiley

har den fået rustbeskyttelse ? og - er den egentlig "født" med inderskærme?

• #23   29. okt 2014 den er "født" med inderskærme, og har fået en suvo behandling inden jeg fik den !
    og så er der jo 12 års "rustgaranti" så mon ikke den holder de 8 år jeg gerne skulle beholde den
    og ja det er ikke en "racer" men nu nærmer min alder sig morfar alderen, og jeg har kørt i de hurtige og tørstige biler jeg skal, så jeg er ligeglad med at den tager 14 sek 0-100 hehe, og da jeg helst undgår motorvej er tophastigheden også mig ligegyldig!

• #24   29. okt 2014 jeg har fået den forsikret til 2678 helårligt med kasko, og de 580 helårligt i afgift gør bare mit smil bredere!

• #25   29. okt 2014 det lyder da som en ganske god forretning smiley

Kommentér på:
bil finansiering

Annonce