{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KS Bilcenter
  • #1   5. nov 2014 årsregnskaber skal du ikke gå så højt op i. men navnet hmm

• #2   5. nov 2014 Okay, så fordi han hedder Mohammed, så ringer dine alarmklokker??

• #4   5. nov 2014 mine alarm klokker ringer altså ved en bilforhandler med udenlandske navne.
    enig det er trist det skal være sådan. men syntes bare at gang på gang så har det vist sig ikke at være helt i orden når man handler hos dem. self er der også danskere som er sådan. men jeg har bare haft nogle dårlige oplevelser

• #5   5. nov 2014 Gang på gang når man handler hos dem. Hmmmm tag dig sammen og lad og vær med at generaliser! Det siger alt om dig

• #6   5. nov 2014 Det er et ømt emne, men la nu folk komme med deres mening, istedet for at smide racist-kortet.... Selvfølgelig er der osse danskere, der er svindlere....

Kasper har det på samme måde som dig. Hvis en Dansker og en udlændinge har den samme bil til salg, køber jeg den ikke hos ikke danskeren.
    Det er trist det er sådan, men desværre...
    Nu kan man selvfølgelig ikke dømme alle ens.
    Men har en gang før købt en BMW fra en der hed Mohammed.
    Aldrig i mit liv, har jeg set så dårlige søndags reparationer, og det var alt hvor han havde haft fingere..
    Men ville dog gerne høre fra en der kendte en, eller selv har handlet der....

Nu har har selvfølge kigget hans Facebook profil, og der er 2 bedømmelser, og den ene er fra hans søn smiley (Samme special Efternavn). Og i min verden scorer man absolut ikke pointen, for at reklamerer på den måde...

• #7   5. nov 2014 David A
    ja jeg generalisere og det har jeg også god grund til. arbejder i en branche hvor vi sælger en del til bil branchen og jeg ved hvordan de køre deres forretninger og det skal jeg bare ikke støtte!. og selvfølgelig er der dem som er gode nok. men der er satme langt imellem dem. og ja danskere er også fuskere. men slet ikke på samme plan. men det er bare min opfattelse

• #9   5. nov 2014 Lidt info... Har kigget nærmere på KS....
    Sidste regnskab, havde han et MIINUS efter året på 116,000 kr...

• #12   5. nov 2014 Michael M
    nu er regnskaber ikke alt. driver selv en forretning hvor vi kom ud med et underskud på 70k sidste år men det var pga vi valgte at nedskrive nogle ting. men der kan stadigvæk godt være penge på kontoen alligevel smiley

• #13   5. nov 2014 Okay

• #14   5. nov 2014 Ligesom manden i realiteten kan ha biler stående for 5mio, som han ikk skylder 1kr i. Men nok om det !!!!

Han er perker, lad vær med at handle med ham! Tabere!!

• #15   5. nov 2014 Det forstår jeg. Men at have underskud 3 år i træk, synes jeg lyder underligt..

• #16   5. nov 2014 David A anonym A. Dig gider jeg overhovedet ikke engang kommenterer!!

• Frank C
    Frank C Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #17   11. sep 2017 Der bliver i hvert fald ikke handlet biler derfra foreløbig, for alt (både biler og værksted) brændte ned i nat.

• #18   11. sep 2017 #17 det sku trist at det brændt ned. Og mange vil sikkert begynde at tro at det er forsikrings svindel grundet ejerens navn.

Syntes også det er trist man generalisere ud fra navn... I Hillerød ligger der en lille forhandler han har været der i mange år og det I sig selv må være et godt tegn, ligesom jeg har set butikken gå fra billige biler og arbejdet sig op til større og dyre familie biler igennem årene.

Er vi virkelig så fordoms fulde at Michael ikke fusker men det gør Mohamed ? Trist smiley

• Frank C
    Frank C Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #19   14. sep 2017 Politiet mener at ilden er påsat 4 steder skriver de. "Hyggeligt" og tænke på at der render sådan en pyroman-idiot rundt i lokalområdet, for det er ikke første gang der har været forsøgt brændstiftelse hos bilforhandleren, det skete også i foråret.
    https://www.facebook.com/christine.t.erichsen/videos/10155118703399247/

Kommentér på:
KS Bilcenter

Annonce