{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et rigtig godt sted at handle bil
  • #1   14. mar 2015 Hvis det er sådan et godt sted, hvorfor har du så ikk handlet din golf ind der, og købt en anden istedet..?

Eller skulle det mon være noget 'skjult' reklame for din butik, eller arbejdsplads..

• #2   14. mar 2015 Min Kærste har købt en bil der så ikke noget reklame for min butik eller andet.

• #3   14. mar 2015 Fedt at de bare laver tingene uden beregning... Jeg står over for et olieskift på jernspanden her en af dagene, men hvis det er gratis så skal den da have hele armen.... Støddæmper bag hænger lidt, samtlige bremserør er trætte og så kunne man evt lige hurtigt få smidt en ny toppakning og tandrem i, bare for en sikkerheds skyld... Jeg kører derop imorgen tidlig og stiller min bil inden jeg tager på arbejde, skal man selv hente den igen eller leverer de den hjem til mig når den er klar ved fyraftenstid?

• #5   14. mar 2015 Ved du hvad peter tykhoved hvis du har købt din bil ved ham og der var alle de ting ville han sikkert lave det hele, Uden beregning.

• #6   14. mar 2015
    Jeg har ikke købt min bil hos ham... Jeg har bygget den selv, ud af en gammel hegnslåge, en masse mælkekasser og nogen brugte eu paller... Kværnen har så taget fra en gammel scania, det ved man hvad er....

Kommentér på:
Et rigtig godt sted at handle bil

Annonce