Idioter i biler {{forumTopicSubject}}
Hvor er biler fede, og hvor er det fedt at køre i en fed bil, men hvor er det skræmmende at der findes mange totalt idiotiske unge i bil.
I søndags skulle jeg krydse Horsens, og holder for rødt lys midt i byen. Rundt i krydset kommer to ældre BMW slæder fyldt med teenagere med usikker drift rundt på den våde vejbane.
Den bagerste taber projektet, og er mm fra at smadre ind i den kø hvor vi holder. Midt i myldretiden, hvor der holder 10-20 biler i kø, og familier med børn står og venter på grønt.
Det er sgu den slags der får os med opsigtsvækkende biler til at blive tåbelige i danskernes hjerner, og give os et skidt ry selvom mange opfører sig ordentlig.
At vi så skal se Station 2 udstille en bonderøv der kun magter at siger BILER ER FEDE 5 gange, gør os bare ikke mere vellidt i samfundet.
Mit råd er simpel. Opfør jer ordentlig i bebygget område, og hvis man vil øve drift så gør det et sted hvor ingen bor på landet, for der er rigelig plads, og vi kommer ikke til at kaste dumt lys over os selv.
Ham bonderøven på TV kan vi nok intet gøre ved.
maj 2012
Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 791
Det har indet med bilen at gøre,men førenden der køre den
Det kunne lidt så godt ha været to puntoer de kørte i
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.562
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 130
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
Men du har ret Allan. Det er for dårligt de ikk tar ud i industrien eller lign. og træner..
maj 2012
Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 791
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 533
feb 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 333
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 533
Køre efter reglerne på offentlig vej.
Derfor er der noget der hedder rally eller dhb, til at få sine krafter og fart bragt ud på hjulene.
I stedet for at sætte andres liv i fare i trafikken.
jul 2007
Følger: 73 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 6 Svar: 99
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Eller at de skal overhale flere biler, og der kommer modkørende som må bremse op.
Men af oplevelser med unge, så blev jeg så sent som i går overhalet før og over en bakke af to unge mennesker.
sep 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 575
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5830 Emner: 632 Svar: 5.084
https://www.youtube.com/watch?v=c7lThiSb5NY&channel=UC6b7Lj2fy5b70YKT4SxVUBA
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 296
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.433
jul 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 2.433
aug 2003
Følger: 40 Følgere: 85 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 1.798
Jeg lever af at lave biler hurtigere.
Og jeg er allerede en af de gamle fjolser der ikke forstår hvordan "de unge" opfører sig i trafikken.
Jeg kører selv i gråzonen når vi snakker hastighed og har biler der kun er lavet til at køre hurtigt osv.
Men det er sgu slræmmende så sølle nogle bilister er.
Både de unge men absolut også de ældre.
Hvorfor kan man i DK som 18 årig købe en BMW M5 fra dag 1?
Jeg møder tit unge først i tyverne der lige har købt en Cupra fordi Poloen blev for kedelig.
Efter et besøg her har de så 300 hk at lege med.
Satme godt jeg kun have 80 hk i mine første år.
Indfør reglen fra motorcykelverdenen.
Max 80 hk de første 2 år.
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Der skal nok mere en holdnings ændring til, end lov om hk. Og lidt mere indlevelse fra forældre.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
Hvis du vil brokke dig over unge i hurtige biler, så tag et kig på USA. 15-årige i 800 hk gamle amerikaner baljer, som knap nok kan tage et sving.
mar 2012
Følger: 33 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 64 Svar: 639
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Biler: 5 Emner: 72 Svar: 1.370
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.110
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Hver gang station 2 e.l. er ude og kikke på træf så finder de en som Alexander eller Steffen i æ VR6 .. Og sådanne tumper skal man aldrig lede ret langt tid efter når der er træf /ræs
Vil man køre sjov så skal det gøres på bane .. Der er nok af dem hvor man kan betale for at køre .. fuldt ud lovligt
sep 2011
du kan da ikke sammenligne unge fra usa med danske unge...!!!
lige en ting mere, man behøver ikek være rig eller have rige forældre for og køre i hurtige biler.:-)
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Jeg tror ganske enkelt at der skal strengere straffe til. Højere bødetakster, længere klippekortsperioder og evt konfiskering af bil ved f.eks anden grove forseelse.
Det vil alt sammen selvfølgelig også kræve en større indsats af politiet, hvilket jo nok også er svært at finde tid og penge til, desværre.
Hvis det stod til mig, så skulle det være nemmere at anmelde den slags kørsel og der skulle ske noget ved det. Forestil jer at en 18-årig knægt er blevet anmeldt for at køre råddent og der dukkede 2 betjente op hjemme hos ham, for at vise at man mener det alvorligt. Dét tror jeg ville få mange unge knægte til at tænke sig om.
sep 2011
respekt for fart kursus og alle de andre kurser man kan komme på, har da en præventiv virkning for nogle. men dem der vil køre råddent og nok har set for mange hollywood film lærer det aldrig også selvom hvis dit eksempel med politiet kom hjem på deres bopæl, ville det ikke nytte meget, jo måske i de første par minutter men efter det ville de da gøre det samme igen.
feb 2007
100-110 og 50hk skulle være rigeligt til en ny billist i trafikken
Også konfiskering og økonomisk røvpuling af 1. grad hvis man piller ved begrænsningerne
Ang. den med unge i USA og biler med 800hk .... Du vil undre dig over reglerne de skal overholde i visse stater og bliver du taget for street racing bliver din bil mast....
mar 2006
Jeg tror de ville tænke over hvor de gjorde det, hvis det blev rigtig nemt at anmelde dem. Det ville holde dem fra at lave diverse stunts i myldretiden eller hvor der er mange tilskuere/uskyldige ofre. Og man kunne jo samtidig sige at efter et vist antal anmeldelser, skulle det have konsekvenser.
Erik A
Problemet er bare, at du stadig kan køre råddent i en begrænset bil som ikke kan køre stærkt. Tag f.eks min egen Lupo. Den har 50hk, en tophastighed på 140-150km/t og er ved gud alt andet end en racerbil. Den ville være oplagt til unge mennesker. Men fordi den er sænket som den er, styrer den som en gokart og det gør den faktisk lidt sjov på snoede landeveje og gader, selvom man sjælendt er over 100km/t. Min pointe er, at du kan køre råddent i hvilken som helst bil... Derfor tror jeg at strengere straffe er "løsningen".
feb 2007
aug 2003
Jeg har kørt min del hurtige biler i kraft af mit job og fritid og vil da mene jeg har pænt overskud i trafikken.
Men ser man de beslutning nogle tager i trafikken.
Feks en overhaling i en højrekurve.
100 km på vej ud af byen.
Eller "tager chancen" sådan generelt.
Jeg kommer til at lyde som et gammelt alt for klogt røvhul men det tager lige lidt tid at blive dus med 300 hk. Trods sølle forhjulstræk.
De unge der kommer med os på trackdays bliver i løbet af sådan en dag 300 % bedre bilister og er fremover langt bedre vidende og kørende end ham duchebag typen der tror han ikke ka dø i sin VR6.
Ta mange af de mødre der tøffer rundt.
De kommer her på værkstedet og kan ikke forstå at bilen ryster i bremsen hvis de bremser i sne....... Man bliver chokeret.
De skulle rives rundt i sneen i egen bil.
mar 2006
Men det vil stadig ikke forhindre en overhaling over en bakketop eller i et højresving, som Fredslund nævner. Eller kørsel overfor rødt, for den sags skyld.
sep 2011
vores straffe system/juridiske system er totalt ude i hampen,man slipper alt for billigt hvis man f.eks kører en ihjel, som jo sker alt for tit, s er straffen altså ikke specielt høj men handler du derimod med stoffer er straffen meget højere...altså alvorligt talt, hvor er vi lige henne når man kan køre en ned og vedkommende dør af det og man slipper med ganske få år i fængsel og når man bliver knaldet for stof handel så er straffen en hel del højere. det giver jo ikke mening i mine øjne.
er lidt det samme som og sige et menneskeliv ikke er meget værd, det er hårdt sagt.. i know men er jo ikke desto mindre sandt.!!!
mar 2006
okt 2014
http://politiken.dk/indland/ECE2259029/de-haardeste-domme-for-uagtsomt-trafikdrab/
Tidligere domme for uagtsomt manddrab i trafikken svinger fra fængselsdomme til bøder og en betinget frakendelse af kørekortet, viser en samling af domme i meget omtalte trafiksager, som Ritzaus Bureau har samlet.
September 2012: Dommerne i Retten på Frederiksberg idømte en 26-årig mand 15 måneders fængsel samt fem års frakendelse af kørekortet. Manden dræbte i november 2011 en 10-årig pige og kvæstede pigens mor, da han overhalede indenom i et fodgængerfelt ved Forum i København.
Juni 2009: Vestre Landsret skærpede dommen over en 42-årig spøgelsesbilist, der i byretten fik to et halvt års fængsel. Landsrettens dom lød på tre års fængsel.
Bilisten blev dømt for i en brandert at have slået fire personer ihjel, da han kørte imod færdselsretningen på motorvejen mellem Vejle og Fredericia.
Konklusion: Ønsker du at slå nogen ihjel, så lad være med at dræbe dem med kniv, pistol eller lign. Du kan køre dem ned og slippe meget billigere!
feb 2007
feb 2007
Slå en ihjel og bliv buret inde i 12år eller mere ..
Men hey drik en flaske whiskey og kør en person ned .. 30 dage i spjældet.. FOR SPRIT KØRSEL
sep 2011
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 22 Svar: 594
Jeg synes især de unge som har en gammel kasse eller en ny microbil er slemme.
Hvorimod folk som mig, som starter ud med en større og kraftigere bil ofte kører pænere, da vi ikke rigtig har noget at bevise.
Jeg bliver tit udfordret både i min tidligere Altea FR og nu min Civic Type R af andre billister i lyskryds osv., men jeg kører blot videre og griner lidt.
Mine biler er som børn for mig, derfor bliver de også behandlet derefter
okt 2014
Der findes intet bedre, end når Ronnie triller op på siden i sin nedslidte pizzaudbringer bil/Toyota Corolla med kæmpe potte, rustpletter her og der og et skørtesæt, der ikke matcher resten af bilens farve og vil køre lidt ræs mod
mar 2006
Du har ret... Biler skal behandles som små børn. De skal ha' prygl!!!
Aaarrhh, det' gas!
mar 2009
Du har fuldstændig ret, det er herligt!
Du oplever det nok lidt oftere end mig
feb 2007
sep 2011
det kommer jo ikke an på hvor stor bilen, det er ens attitude der er udslagsgivende...en i en stor mercer osv kan være lige så slem som ham/hende der triller rundt i en micro eller golf klasse bil.
uanset hvad, så er bilen for ejeren et status symbol noget man er stolt af og have.
mar 2009
Sådan synes jeg ikke det er blandt unge.
Der er os som har sparet op til vores Cupra, Type R eller hvad det nu være, også er der de såkaldte "Ricers", dem som har en gammel slidt Golf der hele tiden skal bekræftes af andre folk ved f.eks. at starte voldsomt op osv.
Hvorimod vi andre ved andre ved, at vores biler kan disse ting og har derfor ikke behov for, at vise os på samme måde
Håber du forstår, hvad jeg mener
mar 2006
sep 2011
jo forstår skam udmærket
kan godt se det logiske i at man er mere tilbøjelig til og være mere stolt af sin bil når man har sparet op til den, frem for og låne beløbet i banken...ved en opsparing kan man i det mindste sige med en vis stolthed at den er gældfri og fuldstændig min egen.
mar 2012
Følger: 33 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 64 Svar: 639
har slev ligget og udfordret i min gammle slidte opel. men vandt sku aldrig en skid, så det er gået lidt af fløjten
men har det stadig.. hvis jeg holde i et kryds med 2 baner.. en sen aften.. og der kommer en slidt G3 op på siden og brøler ud af thaisvansen potten. så er det sku fristende at lege med. det sker en sjælden gang jeg køre med. men har så meget omløb i hovdet der fortæller mig mit kørekort er mit arbejde, så det skal ikke mistes. og så er den relativ dyr bil for, der ikke skal smadres!!
men AHJ har ret. der er noget ved at have betalt sin bil selv. det er sku lidt seltilfredshed at have siddende
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 281
feb 2007
Første år jeg havde kortet lånte jeg storebrors RS2000 eller fatters patrol
første par biler var med 75hk ..Sierra 1.6 og sener sunnyen i min profil 75hk oliebrænder
Fik dog taxa erhverv 3 uger efter jeg fik kørekort og begyndte at køre taxa med store diesel motore så fik mine lyster mht. motor styret der (270/320 CDI trækker ret godt)
jul 2013
Ville DU selv som 18 årig have haft en bil med 50 sløve heste? Helst ikke vel?
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.562
apr 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 126
Jeg er selv 20 år gammel, med et enkelt klip i bagagen, og tager afstand fra vanvidskørsel, men synes det er sjovt at lave en håndbremseudskridning i en rundkørsel om natten, eller køre op med en golf 3 i min Brava... Jeg har btw. aldrig lavet en ulykke eller været tæt på dette i en bil men man skal altså også have lov til at have det sjovt (i ikke tætbefolkede områder selvfølgelig)
jul 2013
sep 2011
nu er den lovmæssige del ikke indrettet til og have det sjovt i bil, i hvert fald ikke på offentlig tilgængelige veje...sjov som du nævner det med køre sidelæns om natten i et rundkørsel er da skide sjovt..helt klart..men den form for sjov hører jo stadig kun til på lukket baner.
er for den sags skyld ikke paragraf rytter eller hellig på nogen måder, men når man som du kun har haft kortet i 2 år, så har du ikke erfaring nok til og vide hvordan din bil reagerer og ikke mindst større chance for og miste kortet når du allerede har et klip i kortet.
giver dennis j ret heste uanset om det 50 eller 1000 muligheden for det kan gå galt er der, så ville hellere som ny bilist foretrække få heste og blive mere erfaren frem for og springe i en kraftigere bil.
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.596
de unge har for hurtige biler buuuhuuu---
sep 2011
det er jo ikke forkert at mange unge har for hurtige biler, man er ikke en gammel nisse pga man har den indstilling, det er trods alt fakt at mange unge ikke har en skid styr på hvad det vil sige og færdes i trafikken i en hurtig/kraftig bil.
apr 2012
Hvordan bliver man mere erfaren i en langsom/hurtig bil btw. ? Dette forstår jeg sku ikke
sep 2011
er måske forkert sagt at man bliver mere erfaren ved og køre i en ''langsom'' bil. måske kommer det af egen erfaring, da jeg lige havde fået kortet fik jeg arbejde som chauffør...totalt nice btw
apr 2012
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 243 Svar: 2.149
Kald mig bonderøv. Og så er et varerum et must, gule plader er mest suspekt. Og det skal være suspekt.
Faktisk så synes jeg det en del sjovere at smugle ned igennem tunnelen med en gammel Mercedes lastbil, med 55 hk og 4 gear, og en sur volvo lastbil i røven..
End at suse igennem med 200
Men jeg er særligt
sep 2011
vil nu ikke kalde det modent, men vidste jo hvad der stod på spil hvis jeg mistede kortet og det var så egentlig nok motivation for mig.
som du selv nævner mht MC, det giver jo god mening og starte småt og så tager man den derfra
jun 2011
Da jeg fik min første bil med sølle 114hk som 18 årig, så kørte jeg noget så råddent hele tiden, fordi den var ikke hurtig, men det bildte jeg mig selv ind.. Det var først da jeg fik en VTi 10 måneder senere at jeg begyndte at interessere mig for at køre bil..
Det ender sgu med at de unge ikke må køre biler med mere end 50hk til de bliver 25år.. Ligesom med de latterlige motorcykel regler..
sep 2011
det er ikke en latterlig regel de bare har fundet på, det er altså hårde facts bag det lige som det også er det ved uerfaren bilister.
ja man bliver højst sandsynlig slået ihjel en del hurtigere på mc, det er rigtigt nok men grund ideen bag det er den samme, at man skal have respekt for det man kører i eller på og det har mange unge altså ikke.
jun 2011
Har ondt af mine sønner, at når de engang skal have MC kørekort at de skal køre på en langsommere MC end de tunede knallerter..
sep 2011
nu er reglerne jo ikke særlig indviklet på det punkt mht mc kørekort, er du over 21 kan du så vidt jeg husker køre på de store mc'ere...synes nu det er fair nok eftersom risikoen ved og køre mc er langt større end i bil, lettere formuleret man er mere udsat.
jun 2011
Og jeg vil slet ikke komme ind på alle de unge som ikke længere kan få en læreplads som MC mekanikere fordi at de ikke kan prøvekøre motorcykler..
sep 2011
om man har haft mc eller ej er fuldstændig irrelevant for emnet mirza og hvordan andre lande takler deres trafik er også irrelevant..hvis du ser på udviklingen over de seneste år i forhold til ulykker osv. så tegner der sig jo et godt billede af at ideen om restriktioner på motor størrelsen er der...jaja ganske vidst kan man også køre råddent i en mindre bil men det er slet ikke pointen i det...
jun 2011
MEN: Der blev dræbt 6 personer i alder 25-44år og 8 personer i alder 45-64år.
Så det er tydeligt at det er de ældre der bliver dræbt flest af, og jo ældre jo større risiko..
Året inden, INDEN de skærpede regler trådte i kraft, der blev der dræbt 4 i alderen 18-24år, mens der blev dræbt 6 i alderen 25-44år...
konklusionen er at både med de nye og gamle regler, så er det de ældre der bliver dræbt på MC, så måske skulle man forbyde dem at køre MC, også voksne mennesker, så er jeg sikker på at der INGEN der ville køre galt på mc og dø..
sep 2011
man skal så også tænke på at uheld ikke er i den tabel og det er jo sandt at unge (dvs fra 18 op til 25) er dem der er mest impliceret i uheld på landsplan.
giver mig på det punkt at vores køre uddannelse kunne være bedre eller ja sætte restriktioner på motorer som unge køber.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 207
jun 2011
aug 2003
Det er da ret tydeligt at mere power giver flere problemer. Sådan overordnet set.
www.youtube.com/watch?v=rT6loZkol_E
aug 2003
aug 2003
jun 2011
feb 2007
Men biler burde begrænses specielt de første par år
aug 2003
Det må vi da kunne blive enige om?
Og ved man ikke at bagenden kan komme så er man ikke erfaren og har en pæn risiko for at miste den.
Erfarne mænd kører også galt. Absolut.
jun 2011
i 99,98% tilfælde af verdens vejnet må man alligevel ikke køre mere end 130km/t og de få steder er er de forsvinder også.
Man kunne sagtens nøje med 100hk i langt de fleste tilfælde, men det er der ingen sjov i, altså når voksne mænd begrænses, men lad det endelig gå udover de unge eller hvad
feb 2007
Også lige den med RWD og mange HK... Fatteren vendte 180 grader pga lidt for meget gas i en 320 m tryk (Banebil).. Så ja det kan også gå galt for de erfarne.. Han har i over 40 år levet af at køre
aug 2003
Man kan altid bevise det modsatte.
Det er jo bare statistik.
Chancen for at crashe er større hvis man har overmod og for meget power.
Jeg kender det fra mig selv.
Jeg kører til tider over evne men prøver kun at gøre det steder hvor andre ikke kommer med i "faldet".
Satme glad for jeg ikke havde en Cupra som første bil.
sep 2011
'i 99,98% tilfælde af verdens vejnet må man alligevel ikke køre mere end 130km/t og de få steder er er de forsvinder også'
det er der trods alt en god grund til, vejnettet + bil mængden er slet ikke udlagt til at biler ''må'' køre hurtigere end 130 kmt.
det at diverse biler kan køre enormt hurtigt (nu snakker jeg om porsche bmw og audi) er en intern magt kamp mellem de producenter.
feb 2007
Flere steder i DK kunne fint være 150++ zone .. Men det kan danske billister ikke håndtere
jun 2011
sep 2011
vil give dig til dels ret med mentaliteten men det er lige så meget mængden af biler der udgør problemet...men ja 150 lyder nu heller ikke som det helt vilde mere i forhold til 130.
sep 2011
fordi der aldrig har været eller nogensinde ville komme den slags love i det bil producenter så ville nægte og sælge deres biler i danmark f.eks.
ved det ikke med sikkerhed men mener en del af grunden er konkurrencen mellem diverse producenter der er fastlagt igennem EU regie.
hvis det ville ske ville danmark aldrig have biler i landet, da vi ikke fremstiller biler overhovedet og dem der er blevet lavet endte med og blive for dyre pga vores afgifts system.
jun 2011
sep 2011
feb 2007
Findes jo ikke biler der på visse tider af døgnet,,
jun 2011
sep 2011
ja der er visse tider i døgnet hvor der næsten ingen trafik er. er der vidst alle steder. er nu mest kendt med motorvejen i sønderjylland efter esbjerg og kolding er jeg ikke specielt kendt må jeg nok indrømme.
feb 2007
sep 2011
forstod godt din point, som vi skrev om tidligere restriktionen for unge der tager mc kort fungerer fremragende, at de så ikke gør det ved biler kan man kun gisne om, er jo ikke forkert og skulle vise sit værd i forhold til om man er moden nok til og køre i hurtigere biler...giver det mening?
sep 2011
ved ikke hvad du kører i men kører i Iveco til dagligt eller mest og natten faktisk, klarer det fint nok med 130, er egentlig mest 80'er zonerne der kan irritere mig en hel del. der er et langt stykke mellem rødekro og gram hvor man har god overblik over vejen og sidevejene men fart grænsen er 80 selvom der uden problem kan køres 100 uden og sætte andre i fare.
aug 2003
Teknisk er det ikke et problem.
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
JEG VAR DA FLAD AF GRIN DET LØD MEGA NICE HEHE
sep 2011
man kan nærmest se på hans ansigtsudtryk at han er totalt blank og bare skal sige noget, som så får os andre til grine helt vildt
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 261
jeg kunne ikke en gang finde klippet
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.172
sep 2011
har hørt fra et familie medlem der bor i tyskland at de strækninger hvor det er tilladt (ubegrænset hastighed) skal nedlægges/fjernes næste år, så vidt jeg forstod på det hele er det pga ret mange uheld de seneste år mest af alt testpiloter der ikke kan håndtere farten.
Idioter i biler