{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 god eller dårlig bil
  • #1   4. dec 2014 Fin bil! Dog er 1,6 motoren lige med mindste.

• #2   4. dec 2014 Det er en fin bil. Kører selv en Citroen Xsara med samme motor. Den kører bare. Har ingen problemer med at opnå det opgivet forbrug. Du kommer nok til at skifte pærer lidt oftere (overspænding), men det er et generelt problem. Det gode ved en 307 er følelsen af meget plads inde i bilen.

Hold øje med rust i bunden af bagklappen og rundt omkring listen over nr. Pladen. Det ses tit på på dem der.

• #3   4. dec 2014 den havde lidt begynder-fejl men nu tror jeg hverken den er dårligere eller bedre end alt mulig andet...

• #7   5. dec 2014 Syntes man får meget bil for pengene. Har ikke lige haft den med en 1,6 motor, men kun med 2,0 benzin og 2,0 diesel. Men de kørte rigtig godt, det værste ved dieslen var faktisk kun at pærene i forlygterne sprang ofte.
    2.0 benzineren havde lidt bøvl med motorlampen den tit begyndte at lyse og meldte samme fejl når der kom tester på, selvom fejlen var blevet lavet 1 gang og dermed ikke var defekt. Det var egentlig det største problem med benzin-modellen.
    Men overordnet set en rigtig fin bil til pengene og overraskende god plads inde i sådan en stationcar smiley

• #8   5. dec 2014 Når jeg har haft problemer med pærer i forlygter der springer, så har
    jeg skiftet til Osram med 3 års garanti - Problem løst.

• #9   5. dec 2014 Det med Peugeot og deres pærer kræver blot at man bruger de rigtige pærer, som morten er inde på. Jeg har selv kørt Peugeot, og havde ingen problemer med pærer der sprang efter skift til Osram. Samme oplevelse har min far haft med sin Peugeot. De kører med en lidt højere spænding, så det er klart at pærerne springer hvis man ikke bruger nogen der kan klare det.

Kommentér på:
Peugeot 307 god eller dårlig bil

Annonce