{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Drivaksel? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne føle en mærkelig dunke lyd fra fødderne af, jeg valgte og køre den direkte på gør det selv værksted, for at se hvad der foregår, jeg kunne ikke forstå det, da jeg kørte 90 km/t på motorvejen da det kom, det der skete var at jeg kørte cirka 90 km/t og valgte så at skulle til at overhale, jeg træder en smule på speederen, og jeg kan mærke dunke lyden nede fra mine fødder af, jeg kører bilen op på en lift, og kan ikke se noget overhovedet starte bilen drejer rettet frem og tilbage, men ingenting sker eller lyd eller noget i den dur, men pludselig ved en tilfældighed, hiver jeg lidt frem og tilbage i drivakslerne, den lille altså venstre side gir sig ikke, men derimod højre side den lange gir sig cirka 2-3 cm (max), den er stadig boltet på gearkassen så den ikke ryger ud, skal jeg gå udfra det er leddet på akslen der er færdigt eller det er selve akslen der er færdigt, eller er det virkelig gearkassen der skal af, jeg føler mig lidt på bar bund, hører gerne råd og hjælp heller end gerne, tusind tak på forhånd..

Bilen er en Golf 3 VR6'er fra 1997, med 168.000 på tælleren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drivaksel?
Kommentér på:
Drivaksel?

Annonce