{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Suzuki Liana km betydning {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Har kigget på en suzuki Liana fra 04 som har kørt 220.000km til 24.500kr hos en forhandler..men kan så købe en anden fra 04 som har kørt 150.000km til 30.000kr privat.. Hvad ville i gøre spare de 5 tusind ved at købe hos en forhandler og samtidig får det halve års garanti en forhandler skal give eller ofre 5000kr ekstra så bilen har kørt det mindre men så er der heller ingen garanti...??

God Jul...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Liana km betydning
  • #1   13. dec 2014 De lianaer kan være trætte i gearkasserne efter 40000km, ellers check for rust og alm vedligehold. Km har i min verden ikke en skid og sige, hvis den er holdt og lyder sund, samt prisen er i bund pga km( som folk flygter fra når de er over 200000km) springer jeg gerne til.
    Sliddele kan være udskiftede på den med flest km.... Støddæmpere, fjedre kan være en træls post. Tandrem osv. Undersøg da evt markedet for hvad en brugt motor koster.

• #3   13. dec 2014 Jeg havde forsøgt at presse den private ned til samme pris og nappe den smiley

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #4   13. dec 2014 Jeg har haft min fra ny og kørt 235.000 i den......uden problemer. Jeg har skiftet følgende: batteri, to forlygtepærer, et knokkelled og to stoplygtepærer, komplette bremser i for 3 gange (den ene gang med kaliberskift) og eet forhjulsleje.
    Udstødning er stadig det originale. Jeg synes det er en ret slidstærk bil

• #5   13. dec 2014 Vi har haft lånt min kæreste mormors suzuki wagon i 2 uger, OMG den brugte mere olie end benzin, ville aldrig købe det mærke!!

• #6   14. dec 2014 Thomas f. Lidt synd du bygger din fordom på een bil. Hvis jeg lånte en 2.0 8v passat og opdagede den brugte olie og så ALDRIG ville kæbe vac???

Kommentér på:
Suzuki Liana km betydning

Annonce