{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.183 visninger | Oprettet:

Taksator vurdering af skadet bil {{forumTopicSubject}}

Hey bilgalleri.
Jeg har idag fået af vide at modparten's forsikring dækker min bil. Jeg er rimelig sikker på min bil er totalskadet. Hvad kan jeg forvente at få for en seat cordoba 2001 1,4 16v kørt 220.000 der er ikke en eneste fejl på bilen og stå udsens missig flot uden buler os skrammer. Jeg gav 15000 for bilen og har brugt ca 5000-7000 i reserve dele


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taksator vurdering af skadet bil
  • #1   15. jan 2015 Tjek nettet og find 2-3 stk der svarer til stand og km. Som din egen, så har du en ca. Pris du vil blive tilbudt fra forsikring.


  • #3   15. jan 2015 du får ikke noget for de ting du har ofret på den..
    men lige under markeds prisen alt efter hvad de mener den er værd.


  • #4   15. jan 2015 En god ting er også og gøre bilen ren og pæn inden han kommer og kigger på den

  • #5   15. jan 2015 Hvornår købte du den? Og har du brugt 5-7000 indenfor 1 uge eller er det på et år?

    Du tager kvitteringer på det du har osv og når han så ringer og byder dig en pris, så har du allerede der noget at kunne fortælle ham om og så sige at det ikke er nok for dig. Så kan det være at du kan presse ham op i pris på det grundlag.

    Du kan også være heldig at taksator måske byder dig mere end du regner med, vil du så sige til ham at du er tilfreds med 5000 mindre? nej vel? smiley


Kommentér på:
Taksator vurdering af skadet bil

Annonce