Skoda Move & Fun Navigation {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har haft en Skoda Citigo i snart halvandet år, og dengang jeg købte den fik jeg lavet forberedelsen til Skodas version af navigationsenheden Move & Fun. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at købe den eftersom jeg godt kunne bruge de ekstra features som håndfri mobil, bluetooth musikstyring og kørecomputer.
Jeg har selv en anden TomTom GPS til 2800 kr som jeg købte for et år siden. Den er i sig selv pisse god, har intet at klage over udover at jeg godt kunne tænke mig de ekstra features der er i Move & Fun på grund af bilen..
Jeg kører rigtig meget på grund af mit arbejde, og det er derfor et absolut must at Move & Fun enheden har mulighed for live opdateringer så jeg hele tiden er opdateret omkring kø. Derudover SKAL der også være mulighed for life time kort opdateringer så jeg ikke skal ud og smide penge hver gang jeg skal opdatere kortet.
Sidste ting jeg rigtig godt kan lide ved TomTom GPS'en men som jeg selvfølgelig godt kan undvære hvis det ikke understøttes i Move & Fun er vejbane indikatoreren. Den viser mig på forhånd hvilken bane jeg skal ligge mig i, pisse smart når man kører i København!
Er der nogle der ved om Move & Fun systemet understøtter overstående? Har intet kunne finde på nettet, så nu må jeg jo ty til at spørge nogle mennesker som rent faktisk selv har den.
Spørgmålene er naturligvis også relevante for jer som har en Mii eller Up, går da i hvert fald ud fra enhederne er identiske ligesom resten af bilen.
På forhånd tak
jan 2014
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
maj 2003
Følger: 8 Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 400
feb 2016
Følger: 1 Svar: 1
Skoda Move & Fun Navigation