{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.475 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39

Move&Fun Navigation {{forumTopicSubject}}

Hej

Så fik jeg sgu min splinter nye Citigo i går! Virkelig lækker bil, man sidder godt, lækkert rat og gear. Ligger rigtig godt på vejene, og det hele spiller generelt bare.

Nå men i hvert fald troede jeg at jeg fik det der Move & Fun Navigation med fra Skoda.. Den der lille 7" skærm med kørecomputer, GPS, Bluetooth og hvor man kan styre musikken fra.. Det gjorde jeg så åbenbart ik, men den kan tilkøbes for 3000 Kr,-
Så er spørgsmålet bare om der findes noget bedre i samme eller en lavere prisklasse? Den skulle i hvert fald gerne kunne nogenlunde det samme, og bluetooth er desuden et krav. Jeg SKAL kunne tale frit ud i kabinen..

Skal jeg købe den her enhed, eller er der andre evt. bedre eller billigere alternativer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Move&Fun Navigation
  • #1   26. jun 2013 Ville klart tage den til den pris, det fås ikke bedre.

• #2   26. jun 2013 Helt klart orginal

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #3   26. jun 2013 har det i min up og må sige jeg er ikke imponeret, er helt sikker på der findes langt bedre alternativer og ville klart gå efter noget andet. har en pioneer avic x1 enhed liggende som jeg overvejer at søtte i istedet , den har dog ikke BT men det har de nye modeller..... men er nok en smagssag når alt kommer til alt...det der ikke imponerer mig er holdbarheden, den virker meget skrøbelig og kender et par stykker hvor den allerede er gået i udu inden den var et år gammel.... Men tjek markedet og husk at det er muligt at købe adapter til radioen s¨du kan pille originalen ud og erstatte den med hvad du ønsker.

• #4   26. jun 2013 Til 3.000 kr finder du ikke noget der kan mere end den.

Den integrerer også med bilen, og du kan læse ekstra oplysninger ud med den.
    Køb den originale...

Til Skoda Citigo bestiller man den separat, du får "kun" navigationsforberedelse i pakkerne. I Up! får du den med i DK-pakken, men de er også noget dyrere.

• #5   26. jun 2013 En Avic koster så også over tre gange så meget Kim og det er uden montering.

• #7   26. jun 2013 Morten C >>

Jo da, hvis den er købt for andres penge, som den jo nok er smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #8   27. jun 2013 ved godt at avicen er dyrere, men det er muligt at finde en brugt eller tilsvarende i andet mærke til den pris....

Kommentér på:
Move&Fun Navigation

Annonce