{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Renault laguna?
  • #1   26. jan 2015 du bør nok være opmærksom på at den er fransk nuff said smiley

  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #2   26. jan 2015 Alt i undervogn skal skiftes i tide og i utide, min søster havde en 2001 som hun solgte sidste år, hun ofrede 40.000 på et år på den møgslæde, hvis du vil have fransk så kig på en Peugeot 406, eller en 807 hvis du vil have god plads, kørte i en 807V6 iet år uden at ofre en krone på den, men det kan jo være held

  • #3   26. jan 2015 Køb den og skrot den hvis du vil gøre verden en tjeneste smiley

  • #4   26. jan 2015 Lagunaen har desværre ikke det bedste ry...
    Det er ellers en lækker vogn, men de har mange sygdomme så vidt jeg har forstået...

    Jeg vulle også kigge efter 406 istedet, hvis jeg var dig...


  • #5   24. maj 2015 Jeg har købt en 2003 mk2 og jeg er super tilfreds med den! Den har kørt over 300K men er blevet passet og plejet og kører som en drøm, jeg har godt nok lige ofret en ny gearkasse på den, det kostede mig 14K men den var simpelthen slidt op! Nu har jeg givet ca. 30K for en super lækker limousine til mig og familien... Jeg ved at modellen bliver sablet ned allesteder, og fair nok, til tider hører man om uheldigheder! Men personligt sys jeg Peugeot er noget af det grimmeste og ville aldrig bytte min Laguna!! smiley

Kommentér på:
Køb af Renault laguna?

Annonce