Sporing / 4 hjuls udmåling af BMW e46.. {{forumTopicSubject}}
Hey bg...
Er i gang med et lille projekt "renovering af bagbro" og skal derfor have bilen 4 hjuls udmålt efterfølgende...
Jeg har snakket med et værksted som ligger lige rundt om hjørnet, de skal have 1100 ca for at udmåle den... Dette værksted gør sig stort set kun i Mercedes, men han siger han sagtens kan klare en BMW...
Var forbi BMW forleden og hente nogle ting, og forhørte mig derfor på en pris hos dem...
BMW skal have 2600 men så er det også med justering og ikke kun udmåling, så den fine mand sagde.. (Ja hvem fanden betaler for at få udmålt sin bil, uden den også bliver justeret)
Men han gjord mig også lige opmærksom på at der skulle vægte i bilen, og det var kun dem der havde sådan noget, og derfor var prisen meget dyre end hvad aller andre tager..
Hvor vigtig er det med disse vægte?? Kan jeg bruge Mercedes værkstedet og spare 1500, eller skal den forbi BMW???
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 98
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 64 Svar: 1.129
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 22 Biler: 11 Svar: 26
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 433
Mener mine forældre fik udmåler deres i Farum engang, så du kunne godt være man lige skal forbi Ivar..
Jeg kunne aldrig drømme om at betale 2600 kr for en udmåling.. Så det bliver ikke hos BMW...
Nogen der ved hvor lang tid sådan en omgang tager???
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Vægtene gør en forskel men hvis man køre med den vægt bilen er oplyst til.
Euro masters system sku selv tage højre for diverse ting og forklare om hvordan pågældende bil skal belastes o værd hjørne
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 2.155
Der blev alt der kunne justeres, justeret ind, og der var vægt i bilen...
Det tog ca. en time, da en justering af fx. camber også påvirker toe, og så skal det jo sådan stilles ind "ad flere gange"
Sporing / 4 hjuls udmåling af BMW e46..